کدخبر : 16129 تاریخ انتشار :
A

نگرانی مونیخی‌ها از وضعیت اندوهبار مهاجم انگلیس

نگرانی مونیخی‌ها از وضعیت اندوهبار مهاجم انگلیس

هری کین، کاپیتان انگلیس، پس از پایان بازی مقابل اسپانیا روحیه‌ای نداشت و کاملا شبیه به یک فرد شکست خورده بود.

به گزارش ورزش 360، هنگامی که سوت پایان فینال جام ملت‌های اروپا بین اسپانیا و انگلیس به صدا درآمد، اریک پترز، گزارشگر بیلد، بلافاصله از روی صندلی خود در سکوهای ورزشگاه به هری کین نگاه کرد.

ستاره بایرن شوکه بود و از روی نیمکت بلند شد تا به آرامی داخل زمین برود و در کمال ناباوری بارها دستانش را جلوی صورتش گرفت. شاید این تلخ‌ترین روز دوران حرفه‌ای او بود. کین همواره می‌خواست رویای بزرگ خود را محقق کند اما کابوس جدیدی را تجربه کرد.

او در بازی شب گذشته بعد از یک ساعت تعویض شد و این را دید که بازی انگلیس ناگهان بدون او بهتر شد. کول پالمر به سرعت بازی را به تساوی کشاند و کین از روی نیمکت این موفقیت را جشن گرفت.

اما این واقعیت که او به عنوان کاپیتان نتوانست به تیمش در این فینال کمک کند باید به شدت او را ناراحت کرده باشد. کین با درماندگی شاهد ضربه ناک اوت میکل اویارسابال آن هم تنها چهار دقیقه مانده به پایان بود.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، در کنفرانس خبری پس از بازی درباره وضعیت هری کین گفت: "هری در پایان فصل مصدوم شد و بازگشت. او دقایق زیادی بازی کرد و تیم را فوق العاده خوب رهبری کرد. ما رهبران کمی در تیم داشتیم، بنابراین خیلی چیزها روی دوش او بود. ما نیاز به سرعت بیشتری در تیم داشتیم، بنابراین او اول تعویض شد."

او پس از پایان بازی هم اخم‌هایش را باز نکرد و با ناراحتی به سمت اتوبوس تیمش رفت. هری کین اولین بازیکن انگلیس بود که در میکسدزون ورزشگاه، جایی که مصاحبه‌ها انجام می‌شود، با سر خمیده و حالت گرفته صورتش، از مقابل خبرنگاران گذشت.

خبرنگار بیلد نوشت: "همانطور که بدون هیچ حرفی از کنارم رد شد، نگاهی به چشمانش انداختم. آن ‌چشم‌ها پر از درد، رنج و سرگردانی بودند. او برای من مانند یک مرد شکست خورده به نظر می‌رسید. بلافاصله به این فکر کردم که قرار است چه اتفاقی برای او بیفتد. بالاخره این چهره کین باید بایرن را هم ترسانده باشد."

هری کین چقدر سریع از این ناکامی خلاص می‌شود؟ او دو هفته دیگر 31 ساله می‌شود و هنوز در دوران حرفه‌ای خود عنوانی را کسب نکرده است، اما قبلاً چهار فینال (2 بار فینال جام ملت‌های اروپا، یک بار فینال لیگ قهرمانان اروپا، حتی یک فینال سوپر جام اروپا) را از دست داده است.

    او به صورت کامل آماده نیست. در این شرایط او هیچ کمکی به بایرن هم نمی‌کند. کین در چند هفته آینده این شکست را فراموش می‌کند، او برای این کار تجربه بالایی دارد. اما درد این شکست برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار