کدخبر : 16108 تاریخ انتشار :
A

نصیحت سرمربی اسپانیا برای ستاره جوان تیم

نصیحت سرمربی اسپانیا برای ستاره جوان تیم

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، می‌گوید لامین یامال باید با فروتنی و تواضع از استعداد خدادادی خود استفاده کند.

به گزارش ورزش 360، مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 در آلمان نه تنها برای حضور 24 تیم ملی برای کسب عنوان نهایی، بلکه برای معرفی بازیکنان جوان به عرصه جهانی بسیار جذاب بود.

با پیچ و تاب و پیروزی‌های غیرمنتظره از تیم‌های کمتر مطرحی مانند گرجستان یا اسلوونی حتی تیم‌های مطرحی مانند آلمان هم حذف شدند که با شکست مقابل اسپانیا به نیمه نهایی نرسیدند.

مطمئناً فینال در برلین، بین انگلیس و اسپانیا جذابیت زیادی دارد و هواداران و حتی افرادی که طرفدار این دو تیم هم نیستند، مشتاقانه منتظر قهرمان این مسابقات هستند.

اسپانیا در این دوره از مسابقات با هدایت لوئیس دلافوئنته عملکرد درخشانی داشته و لامین یامال، پدیده‌ای که به تازگی 17 ساله شده را به یک شاهکار هنری تبدیل کرده است.

نشریه اکیپ ساعاتی قبل از شروع فینال یورو گزارشی از پدیده اسپانیا با عنوان "او را خدا بغل کرده: لامین یامال پدیده‌ای که اروپا را تحت تاثیر قرار داده است" منتشر کرد.

در بخشی از این گزارش دلافوئنته درمورد استعدادهای یامال گفت:"او یک استعداد خدادادی دارد و مورد لطف خدا قرار گرفته است. ما سعی می‌کنیم به این وضعیت ظاهری عادی بدهیم و به او توضیح دهیم که از طریق فروتنی است که می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار