کدخبر : 15645 تاریخ انتشار :
A

فوتبال اروپا تحت تأثیر کابوسی به نام مادر امباپه!

فوتبال اروپا تحت تأثیر  کابوسی به نام مادر امباپه!

فائزه العماری مادر کیلیان امباپه حالا سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش ورزش 360، بعد از انتقال پر سر و صدای کیلیان امباپه به رئال مادرید و امتیازات بی سابقه‌ای که ستاره فرانسوی و مادرش از فلورنتینو پرز کهنه‌کار گرفتند، حالا نام فائزه العماری مادر کیلیان بیش از هر زمان دیگری به عنوان یک وکیل یا ایجنت متبحر به گوش می‌رسد.

در جدیدترین تحول خانم العماری وکالت رایان چرکی، ستاره نو رسیده و الجزایری الاصل تیم المپیک فرانسه و باشگاه لیون را بر عهده گرفته و کار انتقال او به دورتموند را زیر نظر دارد. چرکی که کارش در لیون به مشکل خورده در تلاش است با پیوستن به دورتموند به روزهای اوج برگردد. شاید هم به همین خاطر خیلی زود با رقم 15 میلیون یورو با آلمانی‌ها به توافق رسیده بود.

خانم العماری که به سخت‌گیری در مذاکرات مشهور است اما در آخرین لحظات با بهم زدن توافق مذکور خواهان مذاکره مجدد شد. این موضوع ظاهرا نه تنها سبب نارضایتی دورتموندی‌ها شده بلکه چرکی را هم نگران کرده. بازیکن جوان می‌ترسد بعد از المپیک ناچار شود مجددا به لیون بازگردد و این اتفاق مسیر پیشرفتش را مختل کند، فائزه العماری اما از او خواسته خونسرد باشد و تحت تأثیر قرار نگیرد تا با بهترین شرایط او را ترانسفر کند.

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار