کدخبر : 15593 تاریخ انتشار :
A

ارزیابی مورینیو از یورو۲۰۲۴: پرتغال بد بود، اسپانیا بهترین تیم

ارزیابی مورینیو از یورو۲۰۲۴: پرتغال بد بود، اسپانیا بهترین تیم

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید انتظار بیشتری از پرتغال در یورو 2024 داشت و آن‌ها جزء قوی‌ترین تیم‌های این تورنمنت نبودند.

به گزارش ورزش 360،  تیم ملی فوتبال پرتغال که مرحله مقدماتی یورو را با بهترین آمار پشت سر گذاشته بود تا مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها پیش رفت. همبازیان کریستیانو رونالدو که در بازی یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی اسلوونی را شکست داده بودند، مقابل فرانسه در ضیافت پنالتی‌ها شکست خوردند و از این مسابقات کنار رفتند. ژوزه مورینیو عملکرد پرتغال در مسابقات جام ملت‌های اروپا را تحلیل می‌کند.

سرمربی فعلی فنرباغچه، درباره حذف تیم روبرتو مارتینز به اسپورت تی وی گفت: "پتانسیل تیم بسیار بالا بود. من در پیش‌بینی خود زیاد اشتباه نکردم که گفتم پرتغال، فرانسه و انگلیس جزء برترین‌ها هستند. اکنون دو تیم از آن‌ها در نیمه نهایی هستند."

شگفتی جام؟

با توجه به رشد تیم، اسپانیا از نظر من بزرگترین شگفتی این جام است. به نظرم در حال حاضر آنها تیمی هستند که بهتر بازی می‌کنند و تا اینجا هم خیلی خوب کار کرده‌اند.

پرتغال؟

پرتغال با اینکه به یک چهارم نهایی رسید عالی نبود. انتظار بهتری داشتیم. قبل از شروع یورو برای تماشای بازی پرتغال و کرواسی در ورزشگاه بودم و هیچ حس خوبی وجود نداشت. من اشتیاق بزرگی را احساس نکردم. در طول مسابقات، تیم به پیشرفت خود ادامه داد، اما بدون اینکه خیلی مقتدر به نظر برسد. به نظرم پرتغال یکی از قوی‌ترین تیم‌ها نبود. اما آنها تیم جوانی هستند، جدا از دو پیشکسوت، تیم خوبی برای جام جهانی آینده دارند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار