کدخبر : 13436 تاریخ انتشار :
A

یورگن کلوپ در کنسرت تیلور سوییفت به میزبانی آنفیلد

یورگن کلوپ در کنسرت تیلور سوییفت به میزبانی آنفیلد

یکی از طرفداران پروپا قرص تیلور سوییف خواننده آمریکایی یورگن کلوپ سرمربی فصل قبل لیورپول است.

به گزارش ورزش ۳۶۰،  یورگن کلوپ با تایید حضورش در اولین کنسرت تیلور سوییفت در لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد. کلوپ که در پایان فصل گذشته با چشمانی اشکبار از هواداران لیورپول خداحافظی کرد، امشب به همراه همسرش در ورزشگاه آنفیلد حاضر خواهد شد. این در حالی است که تور رکوردشکن «عصرها» در مرسی‌ساید آغاز به کار می‌کند.

این سرمربی افسانه‌ای با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی کوتاه در اینستاگرام، خبر حضورش را تایید کرد. او در زیر این پست نوشت: «بازگشت به همه چیز را خیلی خوب می‌شناسم... در آنفیلد می‌بینمت، تیلور سویفت.»

کلوپ در این ویدیو می‌گوید: «خب! برگشتم به لیورپول و حالا وقت کنسرت تیلور است. امروز دو کار باید انجام می‌دادم.اول آرایشگاه و بعد... رفتیم آنفیلد. برای اولین بار نه برای یک بازی فوتبال، بلکه برای تماشای تیلور سویفت به سکوها می‌روم. پس بله، من قطعا برای تیلور ساخته نشده‌ام، اما برای تیلور آماده‌ام. بیایید به آنفیلد برویم و یک شب خوب داشته باشیم. یک شب عالی که خیلی باحال می‌شد. اونجا می‌بینمتون.»

تیلور سوییفت قرار است امشب اولین کنسرت از سه کنسرت خود را در آنفیلد برگزار کند. اجرای روز پنجشنبه، صدمین کنسرت این تور رکوردشکن است و طرفداران هیجان‌زده‌اند، چرا که انتظار دارند خواننده برای جشن گرفتن این رویداد، یک سورپرایز ویژه تدارک ببیند.

woe3hz1q

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار