کدخبر : 11622 تاریخ انتشار :
A

عکس | محمد صلاح همه را شگفت زده کرد!

عکس | محمد صلاح همه را شگفت زده کرد!

محمد صلاح، ستاره لیورپول، با انتشار عکسی از ظاهر جدیدش در اینستاگرام، هوادارانش را غافلگیر کرد.

به گزارش ورزش360؛ به‌نظر می‌رسید امروز روزی آرام برای هواداران لیورپول در فضای مجازی است اما استوری جدید محمد صلاح که در آن خبری از موهای فر او نیست، واکنش‌های زیادی در پی داشته است.

از زمانی که محمد صلاح در فوتبال اروپا تبدیل به یک بازیکن شناخته‌شده و معروف شده است، موهای فر او یکی از نمادهایی بوده که هواداران این بازیکن را با آن می‌شناسند.

از زمان حضور در بازل تا چلسی،‌ سپس فیورنتینا، رم و لیورپول، هواداران این بازیکن را همواره با موهای فر می‌شناسند، اما در عکس جدیدی که از او منتشر شده، او با سری تراشیده در مقابل آینه ایستاده و با یک ایموجی لبخند، از ظاهر جدیدش رونمایی کرده است.

صلاح در فصلی که از لیگ برتر گذشت، ۱۸ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رساند و علی‌رغم نمایش‌های ضعیف در هفته‌های پایانی، از بهترین بازیکنان تیمش بود. در حالی‌که یورگن کلوپ باشگاه را در پایان فصل ترک کرد، شایعاتی نیز در رابطه با آینده او و علاقه باشگاه‌های عربستانی شنیده شده اما تاکنون هیچ منبعی از تمایل ستاره مصری برای جدایی از لیورپول صحبت نکرده است.

محمد صلاح

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار