کدخبر : 10897 تاریخ انتشار :
A

تاتنهام 0 - منچسترسیتی 2؛ پپ سکته زد تا برد

تاتنهام 0 - منچسترسیتی 2؛ پپ سکته زد تا برد

تیم فوتبال منچستر سیتی در دیداری سرنوشت ساز و در جدالی دیدنی مقابل تاتنهام به برتری رسید تا یک هفته مانده تا پایان لیگ برتر، صدرنشین شود.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب بازی معوقه هفته سی و چهارم و در مهمترین، حساس‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین مسابقه فصل، تاتنهام از ساعت 22:30 میزبان منچستر سیتی قرار گرفت که این دیدار دیدنی و پرهیجان در نهایت با برتری یک بر صفر منچستر سیتی به پایان رسید.

سیتی اگر در این بازی امتیاز از دست می‌داد، آرسنال صدرنشین لیگ برتر باقی می‌ماند ولی برد سیتی باعث شد تا این تیم صدرنشین شود تا همه چیز برای قهرمانی در دستان تیم گواردیولا قرار گیرد.

در این بازی ارلینگ هالند هر 2 گل سیتی را به ثمر رساند. اولین گل با پاس گل دیدنی دی بروینه در دقیقه 51 و گل دوم از روی نقطه پنالتی در دقیقه 91 به ثمر رسید.

بی‌شک دروازه‌بانان سیتی ستاره‌های این مسابقه بودند. ادرسون تا پیش از مصدومیت 2 مهار فوق‌العاده داشت و اورتگا نیز که در دقیقه 69 وارد زمین شد، تک به تک سون هئونگ مین را مهار کرد تا رسماً پایه‌گذار قهرمانی سیتی شود.

سیتی با این برد 88 امتیازی شد و آرسنال با 86 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

هفته پایانی یک شنبه از ساعت 18:30 برگزار می‌شود. سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان وستهم است و آرسنال در امارات باید به مصاف اورتون برود.

آرسنال در بازی با اورتون باید پیروز شود و تمام آرزویش این باشد که وستهم مقابل سیتی در اتحاد امتیاز بگیرد.

3e15e1f8-abe0-4f97-9c84-574b81e9563a

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار