کدخبر : 9739 تاریخ انتشار :
A

ورود وزیر به تغییر نام استقلال

ورود وزیر به تغییر نام استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش ورزش 360، پس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

خواهش می‌کنیم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ چه کوچک اگر قرار است تغییر نام بدهند، حتما این مسیر قانونی را طی کنند.

 

 

منبع مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار