کدخبر : 9730 تاریخ انتشار :
A

پیام تسلیت سرخابی‌ها به مناسبت درگذشت زنده‌یاد مسعود اسکویی

پیام تسلیت سرخابی‌ها به مناسبت درگذشت زنده‌یاد مسعود اسکویی

باشگاه پرسپولیس و پرسپولیس، درگذشت پیشکسوت رسانه، زنده یاد مسعود اسکویی را تسلیت گفتند.

به گزارش ورزش 360، مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانى را وداع گفت.

بیش‌ از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویى را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صداهای ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

صدای جادویی ورزش و رادیو جاودانه شد

مسعود اسکویی، گوینده خوش صدای رادیو و مجری پیشکسوت ورزشی دار فانی را وداع گفت.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال درگذشت این پیشکسوت خوشنام را به اهالی ورزش و رسانه، خانواده محترم اسکویی و دوستان و دوستداران این گوینده هنرمند تسلیت می گوید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار