کدخبر : 6427 تاریخ انتشار :
A

4 پرسپولیسی در خطر محرومیت از دربی

4 پرسپولیسی در خطر محرومیت از دربی

در آستانه داربی پایتخت، 4 بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت از حضور در این مسابقه حساس هستند.

به گزارش ورزش 360، استقلال و پرسپولیس طبق آخرین برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار است روز چهارشنبه بیست‌وسوم اسفندماه از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. پیش از برگزاری داربی پایتخت، آبی‌پوشان پایتخت باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند و پرسپولیس هم در دیداری خانگی برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت. در این میان اتفاق مهم، در خطر محرومیت بودن بازیکنان سرخابی‌ها از حضور در مسابقه داربی است.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در 4 بازی اخیر با ترکیب‌هایی متفاوت تیمش را به میدان فرستاده و توانسته 3 برد به‌دست آورد و تنها یک شکست در کارنامه او دیده می‌شود. حالا در آستانه برگزاری مسابقه داربی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس، در خطر محرومیت بودن 4 بازیکن تیمش است که همین مسئله باعث شده تا ویرا با وسواس بیشتری به دنبال انتخاب ترکیب اولیه تیمش برای مصاف با فولاد خوزستان باشد؛ چرا که 4 ستاره پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد مقابل فولاد، شانس حضور در داربی پایتخت را از دست خواهند داد.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در خطر محرومیت!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس در فصل جاری 3 کارت زرد دریافت کرده و در معرض محرومیت است؛ آن‌هم در حالی‌که حضور گیورگی گولسیانی در مسابقه داربی هم به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام است و غیبت کنعانی‌زادگان می‌تواند چالش بزرگی برای اوسمار ویرا باشد. همین مسئله باعث شده تا کنعانی‌زادگان در شرایطی ویژه برای فولاد خوزستان کار خود را پیش ببرد. علی نعمتی، مدافع چپ سرخ‌پوشان پایتخت هم دیگر مدافع در معرض محرومیت پرسپولیس است. البته که با توجه به عملکرد قابل‌قبول عبدالکریم حسن، احتمال نیمکت‌نشینی نعمتی برابر فولاد خوزستان دور از ذهن نیست و این احتمال وجود دارد که او بتواند به سلامت خود را به داربی پایتخت برساند.

داربی در غیاب مهندسان سرخ‌پوشان؟

محمد خدابنده‌لو در دوران حضورش در مس رفسنجان 4 کارت زرد دریافت کرده و برخلاف اخبار منتشره در معرض محرومیت از حضور در داربی پایتخت نیست. در میان بازیکنان پرسپولیس، سروش رفیعی و سعید صادقی که در دیدار اخیر برابر نفت‌وگاز گچساران نیمکت‌نشین بودند، 3 اخطاره هستند و خطر محرومیت از حضور در داربی آن‌ها را تهدید می‌کند. البته احتمال تداوم نیمکت‌نشینی صادقی با توجه به عملکرد درخشان اوستون اورونوف وجود دارد اما به نظر می‌رسد سروش رفیعی به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان مقابل فولاد خوزستان بازخواهد گشت و او برای فرار از خطر محرومیت از حضور در داربی کار سختی را در پیش دارد.

 

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار