کدخبر : 5478 تاریخ انتشار :
A

پشیمانی نبیل باهویی از فسخ با پرسپولیس؟!

پشیمانی نبیل باهویی از فسخ با پرسپولیس؟!

باشگاه پرسپولیس در ابتدای این هفته قصد داشت طی جلسه‌ای با نبیل باهویی و با پرداخت 180هزار دلار از قرارداد این بازیکن قراردادش را فسخ کند تا بتواند نام ارونوف ازبک را جایگزین او کند.

به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس در ابتدای این هفته قصد داشت طی جلسه‌ای با نبیل باهویی و با پرداخت 180هزار دلار از قرارداد این بازیکن قراردادش را فسخ کند تا بتواند نام ارونوف ازبک را جایگزین او کند اما باز نشدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه مانع این امر شد.

در واقع مسئولان‌ باشگاه پرسپولیس در ابتدای این هفته این احساس را کردند که ممکن اســـت تا بازی با ترا کتور هم شاید نتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند و در همین راستا توافق با نبیل را به بعد از این بازی و البته باز شـــدن پنجره نقل و انتقالات موکول کردند. اما این مساله با دلخوری شدید نبیل باهویی و ایجنتش مواجه شده است و آنها حالا راضی نیسـتند با شرایط قبل توافق کنند. از این جهت که زمان نقل و انتقالات زمستانی تا هفتم اسفند خواهد بود و اگر قرار باشد باشگاه پرسـپولیس یکی دو روز بعد از بازی با تراکتور با نبیل فسخ قرارداد کند او فرصت چندانی برای رفتن به یک تیم دیگر نخواهد داشـت. 

قدر مسلم باشگاه پرسپولیس برای خارج کردن نام نبیل از لیستش باید توافق جدیدی با این بازیکن و وکیلش داشته باشد و چه بسا او برای خروج از لیست خواستار کل پول قراردادش که نزدیک به 400 هزار دلار است، شـود. به هر شکل بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از هر نظر برای این باشگاه دردسرساز شده است.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار