کدخبر : 4916 تاریخ انتشار :
A

عکس | بازیکن جنجالی کماکان در تمرینات استقلال

عکس | بازیکن جنجالی کماکان در تمرینات استقلال

امید حامدی‌فر با وجود اخبار منتشر شده همچنان در استقلال حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.

به گزارش ورزش 360، استقلال در شرایطی آماده شروع دوباره در لیگ برتر می‌شود که درباره برخی از بازیکنان بحث‌هایی پیرامون جدایی مطرح است. یکی از این نفرات امید حامدی‌فر است که مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است.

حامدی‌فر 24 ساله طی روزهای گذشته برخی حواشی را به خاطر برخورد با کوین یامگا که منجر به مصدومیت شدید این بازیکن شد، تحمل کرد. او اگرچه همواره سعی کرده از یامگا دلجویی کند، اما به هر حال موجب دلخوری تعدادی از هواداران شده است.

این هافبک آینده‌دار اگرچه بحث‌هایی درباره جدایی اش مطرح است، اما همچنان در تمرینات حضور دارد و روز گذشته نیز در ترکیب آبی‌ها در بازی دوستانه به میدان رفت. حامدی‌فر یکی از نفرات مورد اعتماد جواد نکونام بود که دیروز مقابل مس رفسنجان بازی کرد و عملکرد نسبتا مناسبی هم در خط هافبک تیمش داشت.

با وجود درخواست برخی تیم‌های لیگ برتری بابت جذب حامدی‌فر، جدایی این بازیکن منوط به اخذ رضایت باشگاه استقلال است. موضوعی که تا این لحظه اتفاق نیفتاده و باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار