کدخبر : 3424 تاریخ انتشار :
A

پیشنهاد اغوا کننده‌ به مهدی طارمی

پیشنهاد اغوا کننده‌ به مهدی طارمی

نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در تازه‌ترین خبرش از پیشنهاد جذاب اینتر خبر داد.

به گزارش ورزش 360، جلسه‌ای جدید برای جذب مهدی طارمی مهاجم پورتو برگزار شده و اینتر پیشنهاد قراردادی ۳ ساله به او داده است که در موقعیت انتقال آزاد قرار دارد.

در پایان هفته گذشته نماینده او بار دیگر با مدیران نراتزوری ملاقات کرده و در طول جلسه هم هیچ خللی در روند این انتقال به وجود نیامده که همین هم باعث می‌شود پایان خوب در مذاکرات را برای پایان فصل شاهد باشیم. طارمی اولویتش بازی در اروپا است و به دیگر پیشنهادات از ترکیه و عربستان جواب منفی داده.

 قبل از همراهی تیم ملی در قطر به باشگاه پورتو اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را ندارد. سرمربی پورتو هم  گفته‌است که جاه‌طلبی بازیکن طبیعی است آن را درک می‌کنم. وبه نظر می‌رسد مانعی برای جدایی طارمی از پورتو و پیوستنش به اینتر وجود نداشته باشد.

پیشنهاد قراردادی ۳ ساله به ارزش سالانه ۳ میلیون یورو در مجموع بیشتر از ۵۲۰ میلیارد تومان برای طارمی با امکان خروج زودتر از موعد در نظر گرفته شده است. پیشنهادی ۳ برابر دستمزد فعلی طارمی در پورتو که اندکی بیش از یک میلیون یورو دریافت کرده‌است، که حفظ طارمی را برای باشگاه پرتغالی مشکل کرده است.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار