کدخبر : 2988 تاریخ انتشار :
A

از دو لیست جواد نکونام برای استقلال چه خبر؟

از دو لیست جواد نکونام برای استقلال چه خبر؟

دقایقی بعد از آخرین بازی استقلال در نیم‌فصل اول، برخی سایت‌های خبری با انتشار لیستی عجیب از فهرست درخواستی جواد نکونام برای نیم‌فصل دوم خبر دادند.

به گزارش ورزش 360، این در صورتی است که این لیست تکذیب نشد و جالب اینکه نکونام نیز در مصاحبه‌ای که چندی پیش انجام داد با دادن کدهایی درباره لژیونرها و مقایسه با زمان بازگشت خودش، به نوعی به صورت ضمنی نفرات حاضر در این لیست را تایید کرد.

بر همین اساس صیادمنش، عزت‌اللهی، جهانبخش، قلی‌زاده، آقاسی، حسین‌زاده، مجید حسینی، محبی و نورافکن نفرات اول این لیست بودند. این در صورتی است که بسیاری از این نفرات که اتفاقا لژیونر هم هستند ضمن تشکر از سرمربی استقلال صراحتا موضوع بازگشت به تهران را منتفی دانسته و عجیب اینکه بازیکنان داخلی مدنظر نکونام هم تحت قرارداد با باشگاه‌های خود هستند و موضوع پیوستن آنها به تیم آبی‌پوش پایتخت عملا به تصمیم خودشان بستگی نداشته و این باشگاه‌های آنها هستند که باید برای آنها تصمیم بگیرند.

البته شنیده می‌شود باشگاه استقلال پس از ارائه لیست اولیه مذاکراتی را برای جذب چند لژیونر انجام داده و گویا هنوز مذاکرات با برخی نفرات آن لیست ادامه دارد.

جالب است بدانید از تمامی اسامی‌ای که تا به امروز به صورت قطعی در لیست نکونام برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم قرار گرفته‌اند، فقط اوستون اورونوف ازبکستانی بعد از به پایان رسیدن قراردادش با تیم ازبکستانی نوبهار بازیکن آزاد بوده و تمامی نفرات دیگر تحت قرارداد با باشگاه‌های داخلی و خارجی خود هستند.

لیست دوم یا لیست چندم نکونام؟

 قبل از اینکه پای لیست دوم نکونام به میان بیاید، ابتدا مشخص شد که باشگاه استقلال با درخواست نکونام برای جذب سه بازیکن سپاهان به نام‌های دانشگر، نورافکن و احمدزاده نامه رسمی ارسال کرده که شنیده می‌شود سپاهانی‌ها این درخواست را رد کرده و آن را منتفی اعلام کرده‌اند. در ادامه اما مشخص شد که سرمربی استقلال پس از ارائه لیست اولیه نقل و انتقالات زمستانی، لیست دومی را هم برای تقویت تیم در نظر گرفته که گویا آن را هم به باشگاه ارائه کرده است. بر همین اساس لیست دوم آبی‌‌ها با اعلام برخی رسانه‌ها شامل احمدزاده، نورافکن، اسدی، شکاری، دانشگر و روبرتو تورس است که باید دید تا بسته شدن پنجره زمستانی مذاکرات چگونه پیش خواهند رفت.

البته در این مورد شنیده ها حکایت از آن دارد که نکونام به جز این لیست که از آن به عنوان لیست دوم نام برده می‌شود، تا به حال چندین لیست ورودی را با نفرات متفاوت به باشگاه ارائه کرده که نکته جالب در بین آنها را می‌توان خارج شدن نام امید ابراهیمی، هافبک سابق آبی‌ها در آخرین لیست این سرمربی دانست.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار