کدخبر : 2914 تاریخ انتشار :
A

خداحافظی خاموش اشکان دژاگه از فوتبال ؟

خداحافظی خاموش اشکان دژاگه از فوتبال ؟

در روزهایی که مسئولان باشگاه هوادار بعد از جدایی محمود فکری، در حال رایزنی و مذاکره با مسعود شجاعی بودند، خبری دهان به دهان می‌چرخید.

به گزارش ورزش 360، در روزهایی که مسئولان باشگاه هوادار بعد از جدایی محمود فکری، در حال رایزنی و مذاکره با مسعود شجاعی بودند، خبری دهان به دهان می‌چرخید و آن حضور اشکان دژاگه به همراه مسعود شجاعی در باشگاه هوادار بود. این‌طور به نظر می‌رسید دژاگه که همراه شجاعی به تراکتور رفته بود با این مربی به هوادار هم خواهد آمد.

مذاکراتی در این خصوص نیز صورت گرفته بود و مسئولان باشگاه هوادار قول حضور دژاگه در تیم‌شان را از شجاعی گرفته بودند ولی با شروع فصل نقل ‌و انتقالات این موضوع منتفی شد. گویا در تماسی که مسعود شجاعی با مسئولان باشگاه هوادار داشته به آنها گفته که مذاکره با دژاگه به بن‌بست رسید و اشکان حاضر نیست حتی با وجود این مربی به تیم هوادار بیاید.

مسئولان باشگاه هوادار ابتدا تصور کردند که دژاگه برای آنها بازی نمی‌کند اما طی صحبتی که با شجاعی داشتند، متوجه شدند مشکل این بازیکن تیم هوادار یا تیم‌های دیگر نیست بلکه او کلا نمی‌خواهد فوتبال بازی کند. این بازیکن ابتدا عدم حضور خانواده در ایران و دوری از آنها را دلیل اصلی عدم حضورش در فوتبال ایران اعلام کرد اما در ادامه مدعی شد که اصلا دیگر نمی‌خواهد فوتبال بازی کند و به نوعی با فوتبال خداحافظی کرده است. به این ترتیب اگر در روزهای آینده خبری درخصوص همکاری او با یک تیم خارجی نشنیدیم، آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که دژاگه واقعا از فوتبال خداحافظی کرده است.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار