کدخبر : 23000 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | محمود فکری :استقلال بدنبال برگرداندن سرمربی همجنسگرا نباشد!

محمود فکری در یکی از عجیب‌ترین نشست‌های خبری فوتبال ایران، جملاتی را در خصوص سرمربی آینده استقلال به زبان آورد که قابلیت انتشار ندارد!

به گزارش ورزش 360، در یکی از دیدارهای مهم هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، مس شهربابک توانست در تهران با نتیجه دو بر یک از سد سایپا گذشته و سه امتیاز حساس را از آن خود کنند. محمود فکری که تیمش فصل را با دو پیروزی آغاز کرده بود، در دو بازی بعدی تنها یک امتیاز کسب کرد و امروز موفق شد تیم مدعی ساپیا را شکست دهد.

در پایان این بازی، فکری در نشست خبری پس از مسابقه حضور یافت و پس از آنکه نزدیک به دوازده دقیقه در خصوص مسائل مختلف و مشکلات مس شهربابک و پیروزی تیمش برابر سایپا صحبت کرد، با سوالی پیرامون تغییرات روی نیمکت استقلال مواجه شد.

فکری در ابتدا تغییرات زودهنگام در استقلال و جدایی نکونام را تصمیمی اشتباه و حاصل به وجود آوردن فضایی بد برای او و تیمش دانست و در ادامه صحبت‌های بسیار عجیبی را به زبان آورد که هرگز قابل انتشار نیست.

پیشکسوت استقلال که به نظر می‌رسد همچنان از نحوه جدایی‌اش از این تیم ناراحت است، به مدیران استقلال توصیه کرد برخی مربیان خاص را به این تیم نیاورند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار