کدخبر : 21176 تاریخ انتشار :
A

عکس | جشن تولد ویژه برای کوین یامگا

عکس | جشن تولد ویژه برای کوین یامگا

سه تن از بازیکنان استقلال برای کوین یامگا، یک جشن تولد تدارک دیدند.

به گزارش ورزش 360، اتفاق تلخی که برای کوین یامگا رخ داد، باعث ناراحتی و تأثر علاقه مندان به فوتبال و بخصوص هواداران استقلال شده است. بازیکن مهم، کلیدی و اثرگذاری که در این مدت، گل های بسیار حساسی را برای آبی ها به ثمر رساند اما به دلیل یک برخورد دردناک، بینایی چشم چپ خود را تا حدود زیادی از دست داد.

یامگا که از بازیکنان خارجی با شخصیتی است که وارد فوتبال ایران شده، این روزها تلاش می کند تا بتواند به میادین بازگردد اما وضعیت بینایی او سبب شده تا نتواند با تیمی قرارداد امضا کند.

این بازیکن چند روز پیش وارد 28 سالگی شد و توسط سه نفر از هم تیمی هایش در استقلال سورپرایز شد. زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو و رافائل سیلوا که رابطه گرمی با یامگا دارند، برای یک جشن تولد برگزار کردند.

photo_2024-09-10_22-12-31

یامگا که در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر مجیدی به استقلال پیوست، در روزهایی که شرایط روحی مناسبی هم ندارد، از سوی هم تیمی هایش سورپرایز شد و زبیر نیک نفس تصمیم گرفت تا اینگونه تولدی را برای وینگر محبوب برگزار کند.

نیک نفس که در فصول اخیر مهره ای قابل اعتماد در ترکیب تیم های فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام بوده، بدون حاشیه زیر نظر سه مربی با سبک های متفاوت فعالیت داشته و نظر مثبت آنها را به خود جلب کرده است.

او به همراه بلانکو و سیلوا، دیگر مهره های کلیدی استقلال، برای یامگا تولدی را برپا کردند تا نشان دهند همچنان به یاد هم تیمی خود هستند. سه بازیکنی که همگی (بجز بلانکو) نقش مهمی در قهرمانی بدون شکست تیم فرهاد مجیدی داشتند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار