کدخبر : 20515 تاریخ انتشار :
A

ماریو کمپس: مهدی طارمی بازیکنی با تجربه حضور در لیگ قهرمانان است

ماریو کمپس: مهدی طارمی بازیکنی با تجربه حضور در لیگ قهرمانان است

ماریو کمپس با لائوتارو مارتینز در مورد هم‌سطح بودن با ارلینگ هالند و کیلیان امباپه موافق است.

به گزارش ورزش 360 ماریو کمپس در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، در مورد مصاحبه لائوتارو مارتینز در مورد قرار داشتن در سطح امباپه و هالند گفت:

 لائوتارو درست می‌گوید. چنین مهاجمانی کم هستند و او در میان بهترین‌ها قرار دارد. خوب است که مارتینز پیوند خوردن به تیمش را انتخاب کرده، می‌توانید ببینید که میلان خانه او است و او در این شهر احساس خوشحالی می‌کند. احساس شادی در یک مکان و در یک تیم، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. شما تصمیم نمی‌گیرید که برای کدام تیم بازی کنید، بلکه همیشه این قلبتان است که به نوعی فرمان می دهد. وقتی که سن لائوتارو از 30 سال رد شد و عناوین دیگری را به عنوان کاپیتان اینتر کسب کرد، شاید بتواند برای کسب تجربه به تیم دیگری برود اما الان دلیلی برای تغییر تیم وجود ندارد. 

 لائوتارو واقعا گلزنی را در DNA خود دارد و او آن را در درون خود احساس می‌کند. این ویژگی فقط مخصوص مهاجمان نوک واقعی است. مارتینز هنوز در فصل جدید گل نزده؟ جای نگرانی نیست. این فقط یک مسئله زمان است، او نشان داده می‌داند چگونه در لحظاتی که گل نمی‌زند، به پافشاری ادامه دهد. لائوتارو باید زمان داشته باشد تا به فرم خود بازگردد زیرا او در تابستان کارهای زیادی برای انجام دادن داشت (اشاره به درخشش او در کوپا آمریکا).

لائوتارو و تورام زوج خوبی هستند؛ طارمی با تجربه حضور در لیگ قهرمانان به آنها اضافه شده

 اینتر شانس اصلی اسکودتو؟ نمی توانم با اطمینان بگویم زیرا شناخت درستی از تیم‌های ایتالیایی ندارم. البته با دیدن لیگ قهرمانان اروپا در سال های اخیر، اینتر یکی از جالب‌ترین تیم‌های اروپا بوده. آنها خط حمله‌ای دارند که من به طور ویژه آن را دوست دارم، نه فقط به خاطر لائوتارو. به طور ویژه؟ برای یک مهاجم داشتن یک هم‌تیمی که او را در زمین درک کند و حرکاتش را بخواند اهمیت دارد. زوجی که بتوانند با هم همکاری کنند و فضاها را تقسیم کنند. به نظر من تورام و لائوتارو از یکدیگر شناخت خوبی دارند. علاوه بر این طارمی که تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارد، به آنها اضافه شده‌است. اما نمی‌دانم که آیا خواکین کوریا به سطح قبلی خود باز می‌گردد یا نه. 

 انتقال توماس پالاسیوس آرژانتینی به اینتر؟ اعتراف می‌کنم که شناختی از او ندارم و مجبور شدم او را در گوگل جستجو کنم. شناختن برخی از بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ آرژانتین حضور ندارند، اغلب دشوار است اما این واقعیت که یک باشگاه بزرگ مانند اینتر تصمیم گرفت او را از ایندیپندینته ریواداویا جذب کند، برایم معنی می‌دهد که این پسر آمار خوبی دارد.

گفتنی است کمپس که اکنون 70 سال دارد، عضوی از آرژانتین فاتح جام جهانی در سال 1978 بود.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار