کدخبر : 20337 تاریخ انتشار :
A

امیر قلعه نویی: در ایران به تیم ملی زمین نمی‌دهند!

امیر قلعه نویی: در ایران به تیم ملی زمین نمی‌دهند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: براساس آمادگی و ۳ شاخصه‌ای که داشتیم بازیکنان را انتخاب کردیم.

به گزارش ورزش 360 امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: اولین فیفا دی مرحله نهایی جام جهانی است. چه بازیکنان داخلی را که حدود ۱۶ نفر هستند و چه لژیونرها را هر هفته رصد کردیم. لیگ داخلی را با حضور مربیان‌مان و لژیونرها را هم نفر مخصوص داشتیم که بعد از اتمام بازی‌ها گزارش کامل می‌داد.

وی افزود: براساس آمادگی و ۳ شاخصه‌ای که داشتیم، بازیکنان را انتخاب کردیم. بازیکنانی را انتخاب کردیم که به افکار تاکتیکی‌مان بخورند، مرحله نهایی جام جهانی خیلی مهم است و همچنین تغییرات و شیب ملایم را لحاظ کردیم. این سه شاخصه و نوع تیم‌هایی که با آن‌ها بازی داریم را در نظر گرفتیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مثلا بازی با امارات مهم است. در ایران به تیم ملی زمین نمی‌دهند اما آنجا کارهایی مانند اقامت دادن و پاسپورت دادن انجام می‌دهند یا بازیکن خارجیمی‌آورند تا نتیجه بگیرند. اینجا من علاوه بر تیم ملی، دغدغه تیم‌هایی که در باشگاه‌های آسیا حضور دارند را نیز دارم.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار