کدخبر : 20296 تاریخ انتشار :
A

شب درخشان ایرانی ها در امارات پیش از سفر به ایران

شب درخشان ایرانی ها در امارات پیش از سفر به ایران

هفته دوم لیگ برتر امارات در شرایطی به پایان رسید که 2 ستاره فوتبال ایران نمایش درخشان در ترکیب تیم‌های خود داشتند.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر امارات شب گذشته آغاز شد که در حضور محمدرضا آزادی ترکیب اصلی العروبه، این تیم بازهم ناکام در کسب پیروزی بود و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب الجزیره شد. مصاف تیم‌های شارجه و اتحاد کلبا هم در شرایطی با برتری یک‌گله شارجه به پایان رسید که شهریار مغانلو و مهدی قایدی در ترکیب اصلی تیم‌شان حضور داشتند و قایدی تا پایان بازی هم در زمین مسابقه ماند اما نتوانست سد راه شکست تیمش شود.

مسابقات هفته دوم لیگ برتر امارات امشب (جمعه) با انجام 3 دیدار به پایان رسید که نبرد جذاب البطائح و العین با تساوی 3-3 به پایان رسید، الوحده برابر خورفکان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و شباب‌الاهلی امارات هم توانست برابر عجمان بردی 2 بر یک را به‌دست آورد. اتفاق ویژه مسابقات امشب، درخشش احمد نوراللهی در ترکیب الوحده و عملکرد درخشان سردار آزمون در ترکیب شباب‌الاهلی بود تا هفته دوم لیگ برتر امارات با درخشش 2 ستاره فوتبال ایران خاتمه یابد.

کاپیتان احمد، مهندس دومین برد الوحده

احمد نوراللهی که یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب الوحده امارات محسوب می‌شود، امشب در حالی بازوبند کاپیتانی تیمش را هم به بازو بسته بود که توانست گل برتری الوحده در جدال با خورفکان را با یک ارسال دقیق بسازد. جالب آنکه درخشش نوراللهی در ترکیب تیم اماراتی در شرایطی ادامه‌دار است که بعد از اعلام فهرست جدید تیم ملی، مشخص شد که این بازیکن همچنان جزو چهره‌های مغضوب امیر قلعه‌نویی است و سرمربی تیم ملی اعتقادی به دعوت دوباره از احمد نوراللهی به تیم ملی ندارد!

آزمون هر بازی بوی گل می‌دهد!

سردار آزمون که کارش را در تیم شباب‌الاهلی امارات با گلزنی برابر سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا آغاز کرد، به ستاره بی‌جانشین ترکیب تیم اماراتی در رقابت‌های باشگاهی این کشور تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که آزمون هفته گذشته توانست با گلزنی خود تیمش را از تساوی برابر البطائح نجات بدهد و قرمزپوشان را برنده کرد و امشب هم در جریان دوئل با عجمان، آزمون زننده گل دوم تیمش بود تا رکورد ویژه‌ای را در اولین فصل حضورش در لیگ برتر امارات به‌ثبت رسانده باشد و در 2 بازی، 2 گل برای شباب‌الاهلی زده و در اوج آمادگی برای حضور در اردوی ملی به ایران سفر کند. جالب آنکه امشب آزمون پیش از زدن ضربه چیپ زیبایی که منجر به گل دوم شباب‌الاهلی شد، دروازه عجمان را باز کرد که گل او به دلیل آفساید رد شد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار