کدخبر : 20026 تاریخ انتشار :
A

دستان بسته گاریدو برای دوئل حیثیتی با یحیی گل‌محمدی

دستان بسته گاریدو برای دوئل حیثیتی با یحیی گل‌محمدی

مصدومیت سعید صادقی در جلسه تمرینی اخیر پرسپولیس باعث شده تا شرایط فهرست سرخ‌پوشان برای دوئل با فولاد خوزستان بیش از پیش پیچیده شود.

 

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در شروع فصل جدید لیگ برتر نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و سرخ‌پوشان پایتخت در قامت مدافع عنوان قهرمانی، کار خود را با پذیرش 2 تساوی پیاپی آغاز کرده‌اند. آن‌ها در گام نخست مقابل ذوب‌آهن متوقف شدند و سپس در تبریز برابر تراکتور در واپسین لحظات از شکست گریختند و با کسب یک امتیاز به کار خود در هفته دوم پایان دادند تا از 6 امتیاز ممکن، تنها 2 امتیاز نصیب شاگردان خوان کارلوس گاریدو شده باشد.

سرخ‌پوشان پایتخت در سومین گام باید جمعه (نهم شهریورماه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف فولاد خوزستان بروند و رودرروی شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار گیرند. با توجه به ناکامی در کسب پیروزی در 2 بازی ابتدایی فصل جدید، رفته‌رفته موج انتقادات از عملکرد خوان کارلوس گاریدو در حال شکل‌گیری است و به نظر می‌رسد که سرمربی اسپانیایی برای نجات تیمش از ورود زودهنگام به شرایط بحرانی، راه چاره‌ای جز کسب پیروزی برابر فولاد ندارد!

سروش محروم از رویارویی با یحیی

گاریدو در شرایطی در سودای کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان است که سرمربی اسپانیایی برای چینش ترکیب مورد علاقه‌اش مقابل تیمِ یحیی گل‌محمدی، کار سختی دارد؛ چرا که سروش رفیعی، به دلیل دریافت کارت قرمز برابر تراکتور، تنها محروم پرسپولیس در هفته سوم محسوب می‌شود و در کنار محرومیت رفیعی، 3 بازیکن سرخ‌پوشان پایتخت هم با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کنند که براساس آخرین خبرها، حداقل 2 نفر از مصدومان پرسپولیس نمی‌توانند برابر فولاد به میدان بروند!

پورعلی‌گنجی و عالیشاه دور از دسترس گاریدو

مرتضی پورعلی‌گنجی که در 2 دیدار اخیر پرسپولیس در قامت یار جانشین وارد ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت شده، در تمرینات سرخ‌پوشان بعد از جدال با تراکتور دچار آسیب‌دیدگی شده و براساس آخرین خبرها، او نمی‌تواند تیمش را در جدال با فولاد خوزستان همراهی کند. امید عالیشاه هم به مانند 2 دیدار قبلی، همچنان درگیر مصدومیت است و نمی‌تواند در فهرست پرسپولیس قرار گیرد و گفته می‌شود که 2 یار باتجربه سرخ‌پوشان بعد از تعطیلات فیفادی می‌توانند در صورت صلاحدید گاریدو به ترکیب تیم‌شان اضافه شوند.

موثرترین ستاره سرخ‌ها هم مصدوم است!

سعید صادقی، موثرترین بازیکن پرسپولیس در فصل جدید است؛ به‌طوری‌که او در هفته نخست در نقش گلزن درخشید و در هفته دوم هم گل تساوی‌بخش سرخ‌پوشان برابر تراکتور را ساخت. با این وجود، مهره موردپسند خوان کارلوس گاریدو از ناحیه مُچ‌پا آسیب‌دیده و براساس آخرین خبرها، فعلاً پزشکان چراغ سبز خود را برای حضور صادقی در دوئل با فولاد نشان نداده‌اند که این موضوع می‌تواند خبر بدی برای گاریدو باشد. بدون‌شک در غیاب رفیعی، پورعلی‌گنجی، عالیشاه و صادقی، چینش ترکیب اولیه تیم مقابل فولاد ماموریت دشواری برای سرمربی اسپانیایی است و باید دید او در غیاب مهره‌های کلیدی تیمش، چه تصمیماتی خواهد گرفت.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار