کدخبر : 19944 تاریخ انتشار :
A

دربی تهران شاید یک روز زودتر!

دربی تهران شاید یک روز زودتر!

دربی 104 در ابتدای مهرماه قرار است با اما و اگرهای موجود برگزار شود.

به گزارش ورزش 360، نکته قابل‌توجه اینکه بعد از دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، سرخابی‌ها باید دیدارهای هفته دوم خود در لیگ الیت را برگزار کنند و این بدان معناست که فشردگی رقابت‌های داخلی احیانا بعدا بهانه‌ای برابر ناکامی آسیایی آنها خواهد شد. با این حال تا لحظه تنظیم این خبر هنوز از تعویق دیدار دربی خبری نبوده اما با توجه به برنامه‌ریزی جدید در سازمان لیگ و پیش‌نویس تهیه‌شده احتمالا این دیدار یک روز زودتر از موعد مقرر در پیش‌نویس قبلی یعنی در تاریخ 4 مهرماه برگزار خواهد شد. 

درواقع هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ‌های 5 تا 7 مهر برگزار خواهد شد و این بدان معنا بود که دیدار دربی نیز برای یکی از این سه روز تدارک دیده شده و برنامه آن در این بازه زمانی اعلام شود اما از آنجایی که هفته دوم لیگ الیت از 9 مهرماه آغاز می‌شود برای ایجاد فاصله متناسب بین بازی‌های داخلی و آسیایی سرخابی‌ها، دیدار دربی 104 یک روز زودتر(چهارشنبه چهارم مهر) و به میزبانی استقلال برگزار می‌شود. پیش از این گفته می‌شد برگزاری دربی در تاریخ پنجشنبه پنجم مهرماه قوت گرفته و احتمال برگزاری آن در این روز بیشتر از جمعه ششم و شنبه هفتم مهرماه هست. 

البته شنیده‌ها حاکی است هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درصورتی‌که این برنامه محقق شود تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برنامه این دیدار نیز معوق شود اما به نظر می‌رسد سازمان لیگ سفت و سخت پای تصمیم خود ایستاده تا این بازی در هفته ششم در زمان مقرر برگزار شود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار