کدخبر : 17738 تاریخ انتشار :
A

یک گل و یک پاس گل؛ اللهیار وارد می‌شود!

یک گل و یک پاس گل؛ اللهیار وارد می‌شود!

تیم فوتبال وسترلو بلژیک با نمایش درخشان مهاجم ایرانی خود به دومین پیروزی متوالی رسید.

به گزارش ورزش 360، در یکی از مسابقات هفته دوم ژوپیر لیگ بلژیک تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را مثل دیدار اخیرش در ترکیب اولیه و خط حمله داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) به مصاف تیم میشلن رفت.

اللهیار صیادمنش که در هفته اول فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک حضور تاثیرگذاری در جریان پیروزی ۳ بر صفر وسترلو مقابل سرکل بروژ داشت و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امروز هم در جدال با میشلن درخشان ظاهر شد.

مهاجم ایرانی وسترلو که گزینه جدی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود و سعی داشت در بازگشت به جمع آبی‌ها دوباره نمایش خوب گذشته را تکرار کند، حالا دور از ایران مشغول درخشش است و امروز هم روی گل اول برابر میشلن ایفای نقش کرد.

صیادمنش در دقیقه ۱۸ مسابقه امروز با فرار از سمت چپ محوطه جریمه حریف قصد ایجاد موقعیت داشت که مدافع میشلن روی او خطا کرد و داور هم پس از بازبینی ویدیویی، نقطه پنالتی را نشان داد که وسترلو با همین فرصت به گل رسید.

در ادامه یاران صیادمنش نمایش هجومی و البته پایاپای برابر حریف خود داشتند و به برتری ۴ بر ۲ مقابل میشلن دست پیدا کردند.

تیم فوتبال وسترلو در حالی که صیادمنش را ۸۹ دقیقه مقابل میشلن در زمین داشت، برای دومین هفته پیاپی در شروع فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک به برتری ۴ بر ۲ رسید تا ۶ امتیازی شود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار