کدخبر : 17159 تاریخ انتشار :
A

آفریقایی‌ترین ورژن پرسپولیس با انتخاب جانشین بیرانوند

آفریقایی‌ترین ورژن پرسپولیس با انتخاب جانشین بیرانوند

باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با یکی از ستاره‌های جام ملت‌های آفریقا انجام داده تا پیراهن شماره یک تیم را به او تقدیم کند.

ورزش ۳۶۰ - باشگاه پرسپولیس در تابستان امسال چند ستاره‌ی مهم را از دست داده است. شاید مهم‌ترین ستاره ی که پرسپولیسی‌ها از دست دادند مرد شماره یک شان باشد که مهم‌ترین عامل قهرمانی فصل گذشته بود. 

به گزارش ورزش ۳۶۰، علیرضا بیرانوند در تابستان امسال به صورت یک طرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کرد تا در نهایت راهی تبریز و تیم متمول تراکتور شود. باشگاه پرسپولیس واکنش شدیدی به این انتقال انجام داده و کار را به دادگاه کشانده است. رضا درویش امیدوار است با دریافت حکم محرومیت علیرضا بیرانوند درس خوبی به او بدهد.

اما هر چه که هست جای علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خالی است و آنها هنوز نتوانسته اند دروازه‌بان خوبی را جذب کنند. از گزینه‌های داخلی صحبت از اخبار و پورحمیدی است که به نظر می‌رسد هر دو گزینه از پرسپولیس بسیار دور است. از سوی دیگر به دلیل مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس در زمینه‌ی جذب دروازه‌بان داخلی دارد به نظر می‌رسد بهترین گزینه انتخاب دروازه‌بان خارجی باشد.

اولین گزینه‌ی نزدیک به پرسپولیس در این زمینه دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان بود که امروز با فولاد قرارداد امضا کرد. همچنین صحبت از چند گزینه‌ی از آمریکای جنوبی است اما امروز نام جدید به میان آمد که شانس بیشتری برای حضور در دروازه پرسپولیس دارد.

رسانه‌ها امروز اعلام کردند که الکسیس گوئندوز، دروازه‌بان تیم ملی الجزایر شانس زیادی برای پیوستن به پرسپولیس دارد. مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی شرایط گزینه‌های مختلف، به دنبال آن هستند تا با الکسیس گوئندوز به توافق برسند. دروازه‌بان 28 ساله و فرانسوی‌الاصل که ملیتی الجزایری دارد، در سالیان اخیر در تیم‌های مختلفی از جمله سن‌اتین ب و پائو فرانسه و تیم‌های الجر و بلویزداد الجزایر به میدان رفته است. نکته مهم درباره گوئندوز، پایان قرارداد همکاری او با تیم الجزایری است که بدون قرارداد بودن او می‌تواند مسیر انتقال این دروازه‌بان باتجربه به پرسپولیس را هموار کند.

یکی از دلایل شانس بالای این بازیکن این است که گاریدو، سرمربی پرسپولیس معتقد است به دلیل اختلافات فرهنگی کشورهای مسلمان با کشورهای اروپایی و آمریکایی بهتر است انها بازیکنانی از فرهنگ عربی- آفریقایی را به پرسپولیس بیاورند تا چالش‌های کمتری داشته باشند.

برای همین بعد از عیوب الهمود که جانشین دانیال اسماعیل‌فر شده می‌توان گفت با حضور احتمالی الکسیس گوئندوز و عبدالله حیمود شاهد آفریقایی‌ترین ورژن پرسپولیس خواهیم بود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار