کدخبر : 17103 تاریخ انتشار :
A

مقدماتی جام‌جهانی هم فعلا در آزادی منتفی است

مقدماتی جام‌جهانی هم فعلا در آزادی منتفی است

ایران در نقش‌جهان از قرقیزها میزبانی می‌کند.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی ایران در هفته اول دور سوم مقدماتی جام‌جهانی 2026 روز 15 شهریور در‌حالی به مصاف قرقیزستان خواهد رفت که مکان برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و این احتمال وجود خواهد داشت که این مسابقه به ورزشگاه دیگری منتقل شود. پیش از این نبی، سرپرست تیم ملی اعلام کرده بود به احتمال فراوان دیدار ایران و قرقیزستان در راه جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در حاشیه نهمین جلسه ستاد استاندارد‌سازی ورزشگاه‌ها از احتمال برگزاری بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به‌دلیل آماده نبودن استادیوم آزادی خبر داده بود. این در‌صورتی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، امید چندانی به رسیدن ورزشگاه آزادی برای میزبانی از تیم ملی وجود ندارد و همین موضوع باعث شده تا فدراسیون فوتبال اخیرا در نامه‌ای برای AFC به میزبانی ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به‌منظور برگزاری دیدار ایران و قرقیزستان اشاره کرده و این ورزشگاه را به‌عنوان ورزشگاه جایگزین آزادی معرفی کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار