کدخبر : 16861 تاریخ انتشار :
A

انگیزه دو هافبک باسابقه آبی برای رویارویی با استقلال

انگیزه دو هافبک باسابقه آبی برای رویارویی با استقلال

فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو هافبک سابق استقلال که به مس رفسنجان پیوسته‌اند انگیزه زیادی برای بازی با تیم سابق خود دارند.

به گزارش ورزش ۳۶۰، فرشید اسماعیلی، هافبک باتجربه فوتبال که فصل گذشته را در دو تیم نساجی و پیکان تهران گذراند، حالا حضور در لیگ برتر را با پیراهن جدیدی تجربه خواهد کرد.

هافبک سابق استقلال روز گذشته به طور رسمی به مس رفسنجان پیوست تا در فصل جدید زیر نظر محرم نویدکیا بازی کند. اسماعیلی بعد از عقد قرارداد با نارنجی‌پوشان در تمرینات مس هم حضور یافته و با انگیزه زیاد کارش را جلو می‌برد.

اسماعیلی که تجربه سال‌ها بازی در لیگ ایران را دارد، یکی از مهره‌هایی است که نویدکیا برای فصل پیش‌رو حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

او در روزهای گذشته به طور اختصاصی تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشت که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود. حالا این بازیکن به همراه دیگر هافبک سابق استقلالی یعنی فرشید باقری در تمرینات گروهی مس حضور یافته‌اند تا با شرایط مناسب‌تری آماده حضور در لیگ بیست و چهارم شوند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار