کدخبر : 16838 تاریخ انتشار :
A

برنامه فشرده نمایندگان ایران در آسیا

برنامه فشرده نمایندگان ایران در آسیا

سال گذشته با سیاست‌های اشتباه سازمان لیگ، در موقعیتی مشابه به برنامه امسال، رقابت‌های داخلی برای نمایندگان ایران در آسیا دچار وقفه شد.

به گزارش ورزش 360، سال گذشته با سیاست‌های اشتباه سازمان لیگ، در موقعیتی مشابه به برنامه امسال، رقابت‌های داخلی برای نمایندگان ایران در آسیا دچار وقفه شده و این در حالی است که در فصل جدید قرار است تیم‌های حاضر در آسیا نیز همراه با سایر تیم‌های داخلی به رقابت خود در لیگ برتر ادامه دهند. بنابراین ادامه رقابت‌های لیگ بلافاصله بعد از پایان فیفادی شهریورماه استارت خواهد خورد تا در اوج فشردگی برنامه‌های ملی و باشگاهی در آسیا، رقابت‌های لیگ این‌بار به فاصله هر 4 روز یک‌بار برای نمایندگان آسیایی کشورمان ادامه پیدا کند.

برهمین اساس و با برنامه‌ریزی انجام شده، تیم‌ها بلافاصله بعد از فیفادی کار خود را از 22 یا 23 شهریورماه از هفته چهارم پیگیری می‌کنند. در ادامه و در تاریخ 26 تا 28 شهریورماه هفته اول رقابت‌های لیگ الیت و لیگ قهرمانان 2 آسیا برگزار می‌شود. همچنین تیم‌ها در تاریخ 30 شهریورماه تا یک مهرماه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر را انجام خواهند داد و باز هم در ادامه در تاریخ‌های 5 تا 7 مهرماه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

همچنین نهم، دهم و یازدهم مهرماه نیز هفته دوم لیگ الیت و لیگ قهرمانان 2 برگزار خواهد شد تا به این ترتیب یک برنامه فشرده پیش‌روی تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و احتمالا سپاهان در این ایام باشد. در هر صورت این تیم‌ها در حدفاصل 22 شهریورماه تا 10 مهرماه در تقویمی فشرده، 5 دیدار سنگین از جمله دو دیدار آسیایی و یک مسابقه دربی را پشت‌سر خواهند گذاشت. این در حالی است که امیرحسین روشنک در حاشیه برگزاری قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر اعلام کرده بود: «تیم‌های آسیایی ایرانی حاضر در آسیا باید هر 4 روز یا 5 روز یک‌بار به میدان بروند تا لیگ برتر در تاریخ‌های مشخص‌شده قبلی به نیم‌فصل و پایان خود برسد.» 

گفتنی است این احتمال وجود خواهد داشت که از بین تیم‌های آسیایی ایران، هر تیمی که طبق قرعه‌کشی قرار باشد در تاریخ 26 شهریورماه اولین دیدار آسیایی خود را برگزار کند، دیدار هفته چهارم تیم فوق در لیگ برتر به تعویق بیفتد. شایان ذکر است میزبان یا میهمان بودن تیم فوق با اعلام این برنامه رابطه مستقیمی خواهد داشت. در ادامه همچنین هفته هفتم رقابت‌ها نیز در تاریخ 12 تا 14 مهرماه برگزار می‌شود و بلافاصله 2 روز بعد از آن اردوی تیم ملی در فیفادی مهرماه برای برگزاری دیدارهای هفته سوم و چهارم مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی آغاز خواهد شد. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار