کدخبر : 16758 تاریخ انتشار :
A

تاپ تن فوتبال ایران در فصل جدید

تاپ تن فوتبال ایران در فصل جدید

از دیدار دوباره گل‌محمدی، بیرانوند و رضاییان با پرسپولیس تا تقابل‌های انتقامی نکونام؛ مهم‌ترین مسابقات فصل را مرور می‌کنیم.

به گزارش ورزش 360، فصل جدید لیگ برتر از 25 مرداد آغاز می‌شود. خیلی زود و در هفته دوم، ستاره‌های سابق پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی باید مقابل تیم سابق‌شان قرار بگیرند. هفته بعدی، نوبت به یحیی گل‌محمدی می‌رسد که به ورزشگاه آزادی برود و فولاد را جلوی پرسپولیس هدایت کند. هفته پنجم، زمان بازگشت مازیار زارع به انزلی است. مازیار زارع، کاپیتان سابق ملوان که آخرین صعود این تیم به لیگ برتر هم با هدایت او اتفاق افتاده بود، در این هفته باید به شهر محبوبش برگردد. دیدارهای حیثیتی استقلال و نکونام از هفته پنجم آغاز و حداقل تا هفته هفتم ادامه پیدا می‌کند. جایی نکونام مقابل مهدی رحمتی (که به‌زودی خبر سرمربیگری‌اش در تیم هوادار رسماً اعلام خواهد شد) قرار می‌گیرد، به قائمشهری سفر می‌کند که فصل پیش جام را در آن‌جا از دست داد و آماده داربی هم می‌شود. 

تراکتور - پرسپولیس؛ دیدار زودهنگام با بیرانوند و ترابی

در هفته دوم، تراکتور میزبان پرسپولیس است و این یعنی، خیلی زود علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی باید با پرسپولیس دیدار کنند. پرستاره شدن تراکتور باعث شده که این دیدار تقابل مدعیان قهرمانی هم باشد.

پرسپولیس - فولاد؛ یحیی به آزادی برمی‌گردد

پرسپولیس در هفته سوم، میزبان یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخش است. روزی که یحیی گل‌محمدی با لباس فولاد باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. احتمالا این تنها مسابقه این فصل پرسپولیس است که سرمربی تیم رقیب در آن تشویق می‌شود. 

نساجی - استقلال؛ انتقام از شهر محبوب

نکونام به واسطه آوردن نساجی به لیگ برتر، محبوبیت بالایی در قائمشهر دارد، اما نساجی در آخرین تقابل دو تیم، یک مساوی از استقلال گرفت تا نکونام قهرمانی را از دست بدهد. حالا استقلال در هفته پنجم این فصل باید به قائمشهر سفر کند.

استقلال - پرسپولیس؛ اولین مواجهه رضاییان با قرمزها

داربی همیشه جذاب است؛ خصوصا که حالا آبی‌ها با خرید رامین رضاییان، جنجال بزرگی به پا کردند. در هفته ششم، رامین رضاییان با لباس استقلال باید مقابل پرسپولیس بازی کند.

هوادار - استقلال ؛ تقابل نکونام و رحمتی

استقلال در هفته هفتم با هواداری بازی می‌کند که این فصل قرار است مهدی رحمتی را روی نیمکت خود داشته باشد. تقابل رحمتی و نکونام، یادآور روزهایی است که رحمتی از تیم ملی خط خورده بود و موضع تندی علیه کاپیتان آن روزها داشت.

استقلال - تراکتور؛ طعنه سنگین نکو به سرمربی وقت تیم ملی!

2 سال قبل، زمانی که شایعه حضور جواد نکونام در کادرفنی اسکوچیچ مطرح شده بود، نکو با طعنه گفته بود که دراگان می‌تواند کمک او شود، نه بالعکس. شاید این دیدار استاد و شاگرد را مشخص کند.

سپاهان - پرسپولیس؛ فقط تماشاگران زن

دیدار این فصل پرسپولیس و سپاهان علاوه بر تمامی حساسیت‌های درون زمین، یک اتفاق ویژه روی سکوها را هم خواهد دید؛ دیداری‌که با حکم کمیته انضباطی فقط با حضور زنان برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان - ذوب‌آهن؛ کی بود، کی بود، من نبودم!

در روزها و ماه‌های اخیر، موضوع فساد در باشگاه مس رفسنجان، فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرا به فصلی مربوط است که محمد ربیعی روی نیمکت این تیم حضور داشته تا حواشی زیادی را برای این سرمربی هم به وجود بیاورد. حالا در هفته چهاردهم باید ربیعی به دیدار مس برود.

استقلال - سپاهان؛ پایانی شیرین یا شیرینی بی‌پایان؟

فصل با دیدار استقلال و سپاهان به پایان می‌رسد. علاوه بر حضور پرتعداد بازیکنان مشترک در ترکیب دو تیم، محتمل است در پایان این دیدار، یک تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار