کدخبر : 16458 تاریخ انتشار :
A

یک استادیوم جذاب گزینه میزبانی از تیم ملی

یک استادیوم جذاب گزینه میزبانی از تیم ملی

به علت تعمیرات گسترده ورزشگاه آزادی، فدراسیون فوتبال در فکر پذیرایی از اولین رقیب تیم ملی در ورزشگاهی خارج از تهران است.

به گزارش ورزش 360، مهدی تاج در بازدید میدانی از شرایط ورزشگاه آزادی اعلام کرد اوضاع این مجموعه ورزشی کهنسال چندان مساعد نیست و روند بزرگ بازسازی در آن شروع شده است. البته رئیس فدراسیون فوتبال از به کار بستن تمام تلاش برای اتمام هرچه زودتر این پروژه سخن گفت اما خود او هم بهتر از هرکسی می‌داند آزادی به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌رسد. به همین دلیل هم تکاپو برای تجهیز ورزشگاه تختی و میزبانی از استقلال و پرسپولیس در آنجا به اوج خود رسیده است.

در صورتی که استادیوم آزادی تا چند ماه آینده در دسترس نباشد، میزبانی تیم ملی در راه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ هم به مشکل می‌خورد و باید به حال این موضوع فکری اندیشید. ایران در نخستین بازی خود باید پانزدهم شهریورماه پذیرای قرقیزستان باشد و به همین دلیل اهالی فدراسیون به فکر انتقال میزبانی به جایی غیر از پایتخت هستند. ایده آنها هم استفاده از ورزشگاه یادگار امام تبریز است؛ استادیومی که هم گنجایش زیادی دارد و هم هواداران پرشوری. کما اینکه اوایل دهه ۸۰ و زمانی که ورزشگاه آزادی دوره تعمیراتش را می‌گذارند، یادگار امام حتی میزبان دربی هم شد. پس هیچ بعید نیست این بار این مجموعه میزبان تیم ملی باشد و قطعا از این موضوع استقبال هم خواهد شد.

از آنجایی که پس از بازی با قرقیزستان تیم ملی دو دیدار خارج از خانه دارد و چهارمین مسابقه‌اش در دور مقدماتی ۲۴ مهرماه برابر قطر خواهد بود، احتمالا دیگر آن زمان می‌توان در آزادی به مصاف قهرمان جام ملت‌های آسیا رفت.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار