کدخبر : 16411 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس برای جدایی مدافع قطری آماده می‌شود؟

پرسپولیس برای جدایی مدافع قطری آماده می‌شود؟

پرسپولیسی‌ها برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه دست به کار شدند و توانستند با عبدالکریم حسن، مدافع باتجربه قطری که در کارنامه‌اش کسب عنوان مرد سال آسیا هم دیده می‌شد، به توافق برسند.

به گزارش ورزش 360 جذب عبدالکریم حسن در شرایطی اتفاق افتاد که این مدافع قطری بعد از دوران درخشان حضورش در السد، در فوتبال باشگاهی کویت کار خود را دنبال می‌کرد و با پیوستن به پرسپولیس به دنبال بازگشت به روزهای خوب خود بود.

حسن در نیم‌فصل حضورش در  جمع سرخ‌پوشان پایتخت عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و نه‌تنها موفق شد در رقابت با علی نعمتی پیروز شود و جایگاه ثابتی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به‌دست آورد، بلکه نگاه‌ها را هم متوجه خود کرد. مدافع قطری و 30 ساله پرسپولیس با امضای قراردادی 1.5 ساله به جمع شاگردان اوسمار ویرا اضافه شد و انتظار می‌رفت که بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، عبدالکریم حسن یکی از بازیکنان پرسپولیس برای حضور در فصل 04-1403 باشد.

3 تیم قطری خواهان جذب عبدالکریم حسن

مدافع قطری بعد از پایان فصل در شرایطی به کشورش بازگشت که با رفع مشکلات مرتبط با حضور او در فوتبال باشگاهی قطر، پیشنهادات جذاب و وسوسه‌کننده‌ای را روی میز خود دید و تیم‌هایی مانند العربی، الوکره و الغرافه خواهان جذب عبدالکریم حسن شدند. در این میان، تحت‌قرارداد بودن حسن باعث شد تا معادلات بازگشت او به فوتبال باشگاهی قطر پیچیده شود اما به نظر می‌رسد که عدم تمکین مدافع قطری از خواسته‌های باشگاه پرسپولیس به خوبی انگیزه‌های بالای او برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان و بازگشت به فوتبال باشگاهی قطر را نمایان می‌کند.

پرسپولیسی‌ها بلیت خریدند و حسن نیامد!

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از آغاز تمرینات پیش‌فصل زیرنظر خوان کارلوس گاریدو، هماهنگی‌های لازم برای سفر عبدالکریم حسن به تهران را انجام دادند اما با وجود بلیت رزرو شده از سوی سرخ‌ها، مدافع قطری هنوز به تهران بازنگشته است. رسانه‌های قطری در شرایطی آخرین وضعیت عبدالکریم حسن را روایت می‌کنند که گفته می‌شود او در آستانه توافق نهایی با الوکره است و مسئولان باشگاه قطری امیدوارند که بتوانند رضایت پرسپولیسی‌ها را جلب کنند و به دنبال دریافت رضایت‌نامه عبدالکریم حسن هستند.

شروط ویژه سرخ‌ها برای صدور رضایت‌نامه

پرسپولیسی‌ها در چند نوبت مذاکرات خود خواهان رقم یک میلیون دلاری برای عبدالکریم حسن هستند تا رضایت‌نامه او را صادر کنند اما هنوز توافقات نهایی نشده است. گفته می‌شود احتمال کاسته‌شدن از رقم رضایت‌نامه و اضافه‌شدن افزونه‌هایی همچون امکان برپایی اردوی نیم‌فصل در کمپ تمرینی الوکره وجود دارد. آنچه مشخص است اینکه عبدالکریم حسن هیچ تمایلی به بازگشت نشان نداده و این مسئله بدان معناست که باید رفته‌رفته جدایی او از جمع سرخ‌پوشان پایتخت را قطعی دانست!

وضعیت بحرانی در سمت چپ خط دفاع پرسپولیس!

سرخ‌پوشان پایتخت در حالی با شوک جدایی احتمالی عبدالکریم حسن مواجه شده‌اند که علی نعمتی هم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شده و در حال حاضر، محمدمهدی احمدی تنها مدافع چپ حاضر در اردوی پرسپولیس محسوب می‌شود. در این میان، پرسپولیسی‌ها در روزهای گذشته به دنبال استخدام مدافع چپ جدید بوده‌اند و نام بازیکنانی مانند یحیی عطیه‌الله، احمد یحیی و جیسون دیویدسون به میان آمده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد به جز عطیه‌الله، 2 بازیکن دیگر گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها نیستند.

ماموریت دشوار جذب عطیه‌الله و دستِ خالی سرخ‌پوشان

مدافع چپ مراکشی در شرایطی گزینه پرسپولیسی‌ها است که او تحت قرارداد باشگاه سوچی روسیه است و سرخ‌پوشان پایتخت برای جذب این مدافع چپ باتجربه کار سختی دارند. گفته می‌شود احتمال منتفی‌شدن انتقال عطیه‌الله به پرسپولیس وجود دارد و در این‌صورت مشخص نیست گزینه بعدی سرخ‌ها چه کسی است و در نهایت کدام بازیکن در قامت مدافع چپ به فهرست پرسپولیس اضافه خواهد شد؛ چرا که با وجود تلاش‌های انجام شده، خبری از چراغ سبز عبدالکریم حسن برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت نیست و این مسئله، الزام سرخ‌ها به جذب یک مدافع چپ در بازار تابستانه را نمایان می‌کند!

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار