کدخبر : 16326 تاریخ انتشار :
A

عکس | پالس مثبت یورگن لوکادیا به پرسپولیس!

عکس | پالس مثبت یورگن لوکادیا به پرسپولیس!

یورگن لوکادیا پس از عقد قرارداد جدید در سطح سوم لیگ اسپانیا پیامی را برای هواداران پرسپولیس منتشر کرد.

به گزارش  ورزش 360 هواداران پرسپولیس طی چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، همواره آرزوی بازگشت یورگن لوکادیا به تیمشان را داشته‌اند. حضور مهاجم هلندی در ایران هر چند خیلی کوتاه بود ولی او توانست در این فرصت اندک نیز دل هواداران را به دست بیاورد.

با این حال، جدایی پرحاشیه او از پرسپولیس منجر به تشکیل پرونده حقوقی در دادگاه‌های عالی ورزشی گردید که البته احکام صادره، به سود سرخپوشان بود و لوکادیا به پرداخت جریمه سنگین 324 هزار دلاری محکوم شد.

با وجود این مسئله، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پرسپولیس حاضر است به‌جای دریافت این مبلغ از لوکادیا، او را یک‌بار دیگر به خدمت بگیرد که البته این اتفاق رخ نداد و مهاجم هلندی پس از حضور در تیم آموربیتا، راهی اینترسیتی در دسته سوم اسپانیا شد.

انتخاب عجیب لوکادیا که باعث تعجب هواداران پرسپولیس شده، از جملات تصمیمات عجیب این مهاجم هلندی است. او حالا با انتشار یک استوری که به زبان فارسی نوشته شده، از آرزوهایش برای پوشیدن دوباره پیراهن سرخ پوشان خبر داده است.

photo_2024-07-19_17-11-39

لوکادیا در این استوری نوشته است:

«ممنون از حمایت همیشگی ارتش سرخ

متأسفانه این فصل، امکان بازگشت به پرسپولیس برایم مقدور نبود، اما پرسپولیس همیشه در قلب من است و آرزوی من این است که یک روز دوباره به پرسپولیس برگردم، این رویای من است.

ممنون بابت حمایت همیشگی شما و تمام پیام‌هایی که فرستادید. من همیشه قرمز خواهم ماند.»

لوکادیا پس از ترک پرسپولیس راهی کانگژو مایتی لاینز چین شد و در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل نیز سر از تیم آموربیتا در لالیگا 2 درآورد ولی عملکرد فاجعه باری در این تیم داشت و تنها در چهار مسابقه و مدت زمان 54 دقیقه به میدان رفت که حاصل آن صفر گل زده بود!

 

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار