کدخبر : 15914 تاریخ انتشار :
A

آخرین امیدهای پرسپولیس برای صید مهدی لیموچی!

آخرین امیدهای پرسپولیس برای صید مهدی لیموچی!

پرسپولیس و سپاهان رقابت شدیدی برای جذب وینگر ملی پوش آلومینیوم دارند و مهدی لیموچی گزینه مشترک هر دو باشگاه است.

به گزارش ورزش 360 هم باشگاه آلومنیویم و هم خود این بازیکن مذاکراتی را با هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان انجام دادند ولی تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نیست. طی ۲۴ ساعت اخیر خبر توافق لیموچی و سپاهان به تیتر اخبار تبدیل شده ولی هنوز قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده است. پرسپولیس هنوز از جذب این بازیکن ملی پوش نا امید نشده و مذاکره مدیران این باشگاه و لیموچی و همچنین باشگاه آلومینیوم ادامه دارد. انتقال لیموچی به پرسپولیس و سپاهان یک دومینوی نقل و انتقالاتی را به وجود خواهد آورد.

در صورتیکه لیموچی سپاهانی شود، این باشگاه فرشاد احمدزاده را خواهد فروخت و فرشاد احتمالا پرسپولیسی خواهد شد. در صورتی هم که لیموچی پرسپولیسی شود، احتمالا این باشگاه قید جذب احمدزاده را خواهد زد و فرشاد با توجه قراردادی که با سپاهان دارد، در این تیم ماندنی می‌شود. البته یک احتمال ضعیف تر هم وجود دارد که پرسپولیس با توجه به جدایی ترابی و همچنین احتمال جدایی سعید صادقی و عدم بازگشت عمری به این تیم ، دست به جذب هر دو بازیکن بزند و هم احمدزاده و هم لیموچی را به خدمت بگیرد. انتقالی که احتمال انجام آن ضعیف است و پرسپولیس شانس زیادی برای جذب همزمان احمدزاده و لیموچی ندارد.

 

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار