کدخبر : 15773 تاریخ انتشار :
A

راز غیبت دو دستیار محبوب جواد نکونام فاش شد!

راز غیبت دو دستیار محبوب جواد نکونام فاش شد!

با غیبت مهدی هاشمی‌نسب و محمد نوازی در تمرین روز گذشته استقلال شاهد شایعاتی درخصوص جدایی این دو نفر از کادر فنی جواد نکونام منتشر شد.

به گزارش ورزش 360، اولین تمرین استقلال برای فصل پیش رو حواشی و اتفاقات عجیبی داشت. روز گذشته (سه شنبه، ۱۹ تیر) اعلام شد که اولین تمرین استقلال بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد. با این وجود تعدادی از هواداران و خبرنگاران مقابل کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور پیدا کردند.

غیبت پرشمار بازیکنان و همینطور کادر فنی در این تمرین خبرساز شد. در نهایت تنها دو بازیکن از تیم اصلی استقلال یعنی اسلامی و زکی پور در تمرین وزنه شرکت کردند. بیش از همه غیبت سید حسین حسینی، محمد نوازی و مهدی هاشمی‌نسب توجه رسانه ها و هواداران استقلال را به خود جلب کرد. حتی کار به جایی رسید که گفته شد مهدی هاشمی‌نسب مجوز فعالیت برای فصل پیش رو را ندارد.

پیگیری خبرنگار نشان می دهد مطرح شدن مساله نداشتن مجوز مهدی هاشمی‌نسب برای فعالیت در فصل پیش رو شایعه است و او به دلیل حضور در کلاس های مربیگری در تمرین استقلال غایب بوده است.

فصل گذشته حمیدرضا رجبی، یوسو سسما، کیانوش رحمتی، بهزاد غلامپور، مهدی هاشمی‌نسب و محمد نوازی اعضای کادرفنی استقلال را تشکیل می‌دادند و به نکونام در امور فنی کمک می‌کردند.

در این بین غیبت محمد نوازی در تمرین روز گذشته استقلال خبرساز شد. پیگیری ما نشان می‌دهد هنوز باشگاه با نوازی جهت حضور در تمرینات تماس نگرفته است. خود محمد نوازی نیز به یک هوادار اعلام کرده با او تماس نگرفته اند و به نظر نکونام او را نمی‌خواهد!

همچنین گفته می‌شود احتمال دارد یک مربی اسپانیایی متخصص در کارهای تهاجمی به کادرفنی استقلال اضافه شود تا به این شکل آبی‌ها شکل هجومی‌تری به خودشان بگیرند.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار