کدخبر : 15565 تاریخ انتشار :
A

عکس | موقعیت عجیب تمرینی ستاره‌ی ازبکستانی پرسپولیس

عکس | موقعیت عجیب تمرینی ستاره‌ی ازبکستانی پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال المپیک ازبکستان این روزها با شدت و سختی زیادی در حال برگزاری است.

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال زیر 23 ساله های ازبکستان این روزها تمرینات خود را در شهر دوکنت منطقه تاشکند برگزار می کند و در روزهای آینده، عازم پاریس می شود تا برای آغاز مسابقات المپیک آماده شود.

اوستون اورونوف، یکی از سه سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم ملی کشورش برای شرکت در المپیک پاریس بود و تیمور کاپادزه، سرمربی تیم زیر 23 ساله های ازبکستان، قصد دارد تا با اتکا به درخشش ستاره پرسپولیس، نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کند.

این روزها، تمرینات تیم فوتبال المپیک ازبکستان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود که در تمرین صبح، بازیکنان به انجام تمرینات سخت استقامتی مانند دو چند کیلومتری و بالا رفتن از کوه پرداختند.

ازبکستان که در این دوره از المپیک با تیم‌های اسپانیا، جمهوری دومنیکن و مصر همگروه است، آخرین بازی خود در مرحله گروهی را روز سه‌شنبه ۹ مرداد برابر جمهوری دومنیکن برگزار خواهد کرد و در بهترین حالت و با محاسبه زمان استراحت اورونوف، این بازیکن در هفته سوم مرداد به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد.

photo_2024-07-08_15-56-31

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار