کدخبر : 15557 تاریخ انتشار :
A

کاپیتانی در استقلال ممنوع می‌شود؟

کاپیتانی در استقلال ممنوع می‌شود؟

بعد از وریا غفوری حالا سید حسین حسینی دیگر کاپیتان استقلال هم بی‌سروص دا از تیم در حال کنار گذاشته شدن است!

ورزش 360 - استقلال تهران در حالی وارد بازار نقل و انتقالات شد که خیلی بی‌سر و صدا دو بازیکن خارجی با این تیم قرارداد بستند. یکی از این دو بازیکن ودران کیوسوسکی، دروازه‌بان بوسنیایی است که به استقلال تهران پیوسته است. این مسئله برای تیمی که سال گذشته دروازه‌بانش بهترین دروازه‌بان لیگ شده سوال‌برانگیز است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، بی‌شک در حال حاضر مهم‌ترین موضوع در میان هواداران استقلال وضعیت کاپیتان و دروازه‌بانم این تیم است. استقلالی‌ها گمان می‌کنند اتفاقی که برای وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال رخ داده است در حال رخ دادن برای سید حسین حسینی است و این مسئله بیش از هر چیزی کام آنها را تلخ می‌کند. به ویژه اینکه مثل وریا، حسینی هم یکی از ارکان مهم استقلال در فصل گذشته بود و جدایی ناگهانی و بی‌سروصدای او به تیم و جایگاه کاپیتانی استقلال ضربه می‌زند. اما به نظر می‌رسد اتفاقات فصل قبل و همچنین تغییر مدیریت در باشگاه استقلال زمینه‌ی جدایی و دلخوری را برای استقلالی‌ها ایجاد کرده است.

آنچه که اکنون می‌توان درباره تغییر و تحولات در دروازه استقلال گفت این است که سیدحسین حسینی همچنان علامت سوال بزرگ استقلال است.  مسئولان باشگاه هیچ خبری در مورد کاپیتان و دروازه‌بان اول خود منتشر نمی‌کنند. اما از نشانه‌ها می‌توان دریافت که احتمال جدایی سید حسین حسینی بالا است.

سید حسین حسینی در تابستان گذشته در آستانه جدا شدن از استقلال بود. درست زمانی که خبرهایی درباره پیوستن بیرانوند به استقلال منتشر شده بود و زمزمه‌هایی مبنی بر عدم تمایل جواد نکونام به این بازیکن شنیده می‌شد. اما با وجود جدی شدن این اتفاقات اما حسینی در استقلال ماند و با نمایش خوبش یکی از پایه‌های رقابت استقلال برای قهرمانی تا هفته پایانی بود. با توجه به سبک بازی جواد نکونام حضور یک دروازه‌بان مطمئن که دروازه را بسته نگه‌دارد ضروری است و حسینی با کلین‌شیت‌های پیاپی نشان داد که چه جایگاه مهمی در استقلال دارد. 

اما حضور او در استقلال با یک حاشیه بزرگ همراه بود. در فصلی که سرانجام زنان به ورزشگاه‌های فوتبال راه یافته بودند پریدن یک جیمی جامپ زن در اراک به چمن ورزشگاه و تلاش برای ملاقات با کاپیتان استقلال به یک درگیری بزرگ تبدیل شد. اغلب بازیکنانی که مورد توجه جیمی جامپ‌ها قرار می‌گیرند تلاش می‌کنند تا آنها را از دست ماموران حفاظتی نجات دهند و حسینی هم چنین قصدی داشت که با درگیری لفظی با ماموران پلیس مواجه شد. پس از آن هم هجمه به کاپیتان استقلال برای «بغل کردن یک زن» موجب جریمه‌ی او شد. جریمه‌ای که با به زبان آوردن عبارت «فدای سر اون تماشاگر» توسط حسینی به یک جلسه محرومیت تبدیل شد.  آن هم درست در روزهایی که استقلال شانه به شانه‌ی پرسپولیس در کورس قهرمانی بود.

اگرچه در هفته‌های پایانی آتش حمله‌ها به حسینی خوابید اما با پایان فصل و هنوز وقتی تکلیف سرمربی فصل بعد هم مشخص نشده بود خبر رسید که استقلال یک دروازه‌بان خارجی به خدمت می‌گیرد و این یعنی پایان کار بی‌سروصدای حسینی در استقلال. در این میان تغییر مدیریت در استقلال تهران و سپردن سکان هدایت این تیم به پتروشیمی خلیج فارس که در راس آن مدیری صداوسیمایی چون علی عسگری وجود دارد هم در رخ دادن این اتفاقات بی‌تاثیر نیست.

به هر روی به نظر می‌رسد اتفاقی که برای وریا غفوری رخ داد بلافاصله برای کاپیتان بعدی استقلال هم رخ داده است. وریا غفوری کاپیتان استقلال که به موضع‌گیری‌های اجتماعی‌اش مشهور است بعد از قهرمانی با استقلال تهران خیلی بی سروصدا از این تیم کنار گذاشته شد. او که در ماجرای دختر آبی و حمایت از او مورد انتقاد برخی رسانه‌های داخلی از طیفی خاص قرار گرفته بود بعد از بالا بردن جام قهرمانی با فرهاد مجیدی بی‌سروصدا و بدون حتی یک پست خداحافظی در اینستاگرام باشگاه از این تیم جدا شد و بعد خیلی زود فوتبالش تمام شد. حالا گویا چنین سرنوشتی در انتظار حسینی، کاپیتان بعد از او است. 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار