کدخبر : 15489 تاریخ انتشار :
A

مربی تیم‌ملی در آستانه بازگشت به تمرینات

مربی تیم‌ملی در آستانه بازگشت به تمرینات

حمید مطهری که به‌جای خمز هدایت تراکتور را عهده‌دار شد با پایان فصل به کار خود در این باشگاه پایان داده و به‌صورت توافقی از این تیم جدا شد.

به گزارش ورزش 360، شنیده می‌شود که نام حمید مطهری برای بازگشت دوباره به تیم ملی مطرح شده و این امکان وجود دارد از فیفادی بعدی و با آغاز دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا، مطهری مجددا به تمرینات تیم ملی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

درباره وضعیت مطهری که دوران پرنوسانی را در تبریز سپری کرد این‌طور شنیده می‌شود که نام این چهره برای بازگشت دوباره به تیم ملی مطرح شده و این امکان وجود دارد از فیفادی بعدی و با آغاز دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، مطهری مجددا به تمرینات تیم ملی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

بر همین اساس و زمانی که این چهره به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده این موضوع مطرح شد که وی با هماهنگی با قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده و بنابراین با قطع همکاری با این باشگاه، به‌نظر می‌رسد راه بازگشت مطهری به تیم ملی همچنان فراهم باشد

 

منبع مشرق
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار