کدخبر : 15440 تاریخ انتشار :
A

کارلوس گاریدو: افتخار میکنم سرمربی پرسپولیس هستم

کارلوس گاریدو: افتخار میکنم سرمربی پرسپولیس هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:افتخار بزرگی است که مربی پرسپولیس هستم.

به گزارش ورزش 360، خوان کارلوس گاریدو در مراسم معارفه خود اظهار کرد: از همه ممنونم که اینجا حضور دارید. افتخار بزرگی است که مربی پرسپولیس هستم. به خوبی واقف هستیم که این تیم بزرگ است.مهمترین عامل هواداران تیم هستند، کسانی که تیم را دنبال می کنند.این خیلی واضح است که پرسپولیس به خاطر هوادارانش نامی است.

 وی افزود: همان طور که گفتم افتخاز بزرگی است که نماینده میلیون ها هوادار باشم.چیز مهم برایم این است که هواداران احساس افتخار کنند.هدف اصلی ما قهرمانی است. قهرمانی میسر نمی شود مگر بردن تک به تک بازی ها. می دانم باشگاه تمام تلاشش را کرده و بازیکنان خوبی داریم. من هم به عنوان سرمربی تیم کمک می کنم که بازی ها را ببریم.دوست دارم به تک تک بازیکنان کمک کنم عملکردشان را بالا ببرند.کاری که باید کنیم طبق قانون با عملکرد خوب است تا در تمرین به هدفمان برسیم. در نتیجه سعی می کنم بازی به بازی به برد برسیم.احساس غرور باید در هواداران باید تا بازی ها را ببریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت نقل و انتقالات گفت: آن طور که  می بینم باشگاه در حال کار است. می دانم که فوتبال است و باید در تصمیم گیری سخت گیر باشیم.هفته دیگر زمان مناسبی است که باشگاه اقدامات خوبی کند.همین الان هم تیم ما قوی است و بازیکنان می مانند.

منبع آنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار