کدخبر : 13890 تاریخ انتشار :
A

بندی که دردسرساز شد؛ علیرضا بیرانوند در آستانه فسخ دوباره با پرسپولیس؟

بندی که دردسرساز شد؛ علیرضا بیرانوند در آستانه فسخ دوباره با پرسپولیس؟

این داستان تکراری علیرضا بیرانوند و پرسپولیس هر تابستان تکرار می‌شود؛ جتی بیشتر از بازبخش مختارنامه و جومونگ!

به گزارش ورزش 360، مدیریت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در نیم‌فصل بندی را به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کرد مبنی بر اینکه اگر او تا دو هفته بعد از اتمام لیگ مطالباتش را دریافت نکند، می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

بندی که حتی اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم به تازگی از آن باخبر شده‌اند! جالب اینکه بیرانوند بعد از بازی ایران و ازبکستان (22 خرداد ماه) جلوی دوربین‌های تلویزیونی صراحتا مدعی شد بندی در قراردادش وجود ندارد و اطمینان داد که در جمع سرخپوشان ماندنی خواهد شد.

اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به شناختی که از بیرو داشتند در آخرین روز مقرر مطالبات بیرو را دادند تا او نتواند بند اشاره‌شده را فعال و یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند. اما همان طور که این دروازه‌بان در استوری روز گذشته‌اش اعلام کرد، از اینکه پاداش‌های پرداخت شده برای کسب بردها از پاداش قهرمانی کسر شده، حسابی شاکی است و غیرمستقیم نیز باشگاهش را تهدید به جدایی کرد.

در همین راستا باخبر شدیم بیرو به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده مطالباتش کامل پرداخت نشده و می‌تواند برای فسخ قرارداد اقدام کند. او در این مورد منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس است و چه‌بسا اگر اهمیتی به خواسته او داده نشود، حتی این احتمال دور از ذهن نیست که بیرو امروز قراردادش را با پرسپولیس بار دیگر یک‌طرفه فسخ کند.

        

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار