کدخبر : 13340 تاریخ انتشار :
A

عکس | جلال طالبی: مهدی مهدوی کیا دروغ می گوید!

عکس | جلال طالبی: مهدی مهدوی کیا دروغ می گوید!

سرمربی اسبق تیم ملی به مصاحبه مهدی مهدوی‌کیا واکنش نشان داده بود و از ستاره پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش ورزش 360 مهدی مهدوی‌کیا خرداد ماه سال ۱۳۸۹ در گفت‌وگو با خبرورزشی صراحتا از جلال طالبی انتقاد کرد و مدعی شد این مربی که هدایت ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ را بر عهده داشت، پس از پیروزی مقابل آمریکا همراه با بقیه ارکان تیم ملی همه چیز را تمام‌شده تلقی می‌کرد و حتی قبل از جدال با آلمان به بچه‌ها گفته بودند چمدان‌های خودشان را برای فرستادن به فرودگاه آماده کنند.

این مسئله واکنش آقاجلال را در پی داشت و او ۲۳ خرداد سال ۸۹ در گفت‌وگویی با انتقاد از بحث مطرح‌شده و مهدوی‌کیا گفت: وقتی عده‌ای دروغ می‌گویند دیگر چه جوابی می‌توان به آن‌ها داد! چه کسی به مهدوی‌کیا گفته بود چمدان‌هایش را به فرودگاه بفرستد؟ آیا من گفته بودم؟ آیا من مسئول برنامه‌ریزی و تدارکات تیم ملی بودم؟ این برنامه‌ای بود که مدیران وقت فدراسیون در آن زمان تدوین کرده بودند و ارتباطی به منِ سرمربی نداشت. البته نادر محمدخانی یکی از بازیکنان فیکس ما در همان جام جهانی مصاحبه کرده و حرف‌های این آقایان را رد کرده است. در کنار این ماجرا، قبول دارم که جام جهانی برای ایران پس از غلبه بر آمریکا تمام شد و حتی اگر همان لحظه بچه‌ها می‌گفتند به ایران برگردند، همه با تمام وجود برمی‌گشتند چون از ۶ ماه قبل همه نگاه‌ها معطوف به این مسابقه شده بود.

جلال طالبی همچنین در پاسخ به این شایعه که برخی ملی‌پوشان مدعی شده بودند او قبل از بازی با آلمان به آن‌ها گفته است سعی کنید کمتر گل بخورید به خبرورزشی گفت: من جمله‌ای که به بچه‌ها قبل از بازی با آلمان گفتم را عینا نقل می‌کنم و قضاوت را بر عهده خودتان می‌گذارم. من گفتم «اگر ما آلمان را شکست ندهیم کسی تعجب نمی‌کند ولی اگر آن‌ها را ببریم، مایه تعجب دنیا می‌شویم». این را هم باید بگویم که همواره در مصاحبه‌هایم به آقای ایویچ احترام گذاشته‌ام و تاکید دارم برای تیم ملی موثر بود اما مطمئن باشید ما با این مربی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود نمی‌کردیم. برخی از افراد نزدیک به ایویچ که الان داخل ایران هستند، می‌توانند شهادت بدهند که این مربی بهترین نتیجه‌ای که برای ما مقابل آمریکا متصور شد، مساوی بود اما تیم ملی ایران با هدایت من توانست آمریکا را شکست بدهد.

337939

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار