کدخبر : 12687 تاریخ انتشار :
A

تاریخچه رویارویی‌های ایران و هنگ کنگ

تاریخچه رویارویی‌های ایران و هنگ کنگ

تاریخچه رویارویی‌های دو تیم نشان از برتری ایران دارد.

به گزارش ورزش 360، لیگ برتر فوتبال پایان یافت اما چراغ فوتبال خاموش نمی‌شود. تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجشنبه ساعت 15:30 به وقت تهران مقابل هنگ‌کنک قرار می‌گیرد. دیداری از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026. تاریخچه رویارویی‌های دو تیم نشان از برتری ایران دارد. هشت بازی، هشت برد، 20 گل زده و تنها یک گل خورده.

بهترین پیروزی تیم ملی هم با رهبری امیر قلعه‌نویی به دست آمد. شاگردان ژنرال فوتبال ایران آبان سال گذشته با چهار گل سردار آزمون (2 گل)، مهدی طارمی و رامین رضاییان حریف را شکست دادند گرچه آخرین مسابقات دو تیم در دوحه با تک گل مهدی قائدی به پایان رسید. این آمار اما به گذشته تعلق دارد، هر مسابقه از دقیقه یک شروع می‌شود و تاریخ، تاریخ است! هنگ‌کنگ در آخرین دیدار نشان داد که می‌تواند حریف سرسختی باشد، به خوبی از دروازه‌اش محافظت کند و در ضدحمله‌ها خطر آفرین باشد، به ویژه وقتی در خانه و پیش چشم هوادارانش بازی کند. از سوی دیگر بازیکنان تیم ملی ایران که یک لیگ دشوار را پشت سرگذاشتند حتی 20 ساعت هم استراحت نکردند و یک راست به اردوی تیم ملی پیوستند.

علیرغم اینکه صعود ایران از گروه  خود قطعی شده است اما چیزی به نام دیدار تشریفاتی وجود ندارد، اینجا همه برای بردن و خوب بردن به میدان می‌روند. به ویژه بازیکنان جوانتری که به تیم اضافه شده‌اند و مشتاقانه آماده‌اند تا خود را به ترکیب تیم ملی تحمیل کنند. در این میان سردار آزمون که با سه گل زده همراه با غفور جهانی ستاره بازنشسته تیم ملی ایران، در صدر بهترین گلزنان دو تیم قرار دارد از این بخت برخوردار است تا با گلزنی به تنهایی این عنوان را از آن خود کند.

استقبال هنگ‌کنگی‌ها از کاروان تیم ملی و عکس و امضاهای یادگاری نشان از محبوبیت فرارمزی تیم ملی ایران و ستارگانش دارد.

منبع فدراسیون فوتبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار