کدخبر : 12613 تاریخ انتشار :
A

چرا سرپرست استقلال نامه برکناری جواد نکونام را امضا کرد؟

چرا سرپرست استقلال نامه برکناری  جواد نکونام را امضا کرد؟

افشای نامه برکناری جواد نکونام از هیئت مدیره استقلال که فرشید سمیعی آن را امضا کرده بود، باعث تعجب هواداران این تیم شد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، از ماجرای اختلاف علی خطیر و جواد نکونام همه خبر داشتند و طبیعی بود که خطیر حداقل در مقطعی خواستار رفتن نکونام باشد اما در برنامه فوتبال برتر مشخص شد که علاوه بر او چند مدیر دیگر هم نامه برکناری جواد نکونام را امضا کرده بودند.

با این حساب باید پرسید چه عامل یا عواملی باعث شد که نکونام در استقلال بماند و برکنار نشود! این سوال مهمی است که هنوز جوابی برای آن پیدا نشده و مشخص نیست این راز بزرگ در استقلال چه زمانی افشا می‌شود!

یکی از دلایل برکنار نشدن جواد نکونام می‌تواند صدرنشینی استقلال باشد و این‌که برکنار کردن سرمربی تیم صدرنشین سخت‌تر از برکناری سرمربی تیم پنجم جدول است. اما همه داستان این نیست و باید دید چه عاملی باعث شد نکونام تا پایان فصل بماند و حالا یکی از کسانی که زیر نامه برکناری او را امضا کرده می‌گوید جواد نکونام قرارداد دارد و دو سال دیگر هم می‌ماند!

آن‌چه مسلم است استقلال حداقل تا هفته بیست‌وهشتم مدعی شماره یک قهرمانی بود اما همه هواداران استقلال قبول دارند که اختلافات تمام‌نشدنی جواد نکونام و علی خطیر لطمات زیادی به استقلال زد که فقط یکی از آن‌ها جذب نشدن اورونوف بود. بازیکنی که به تیم رقیب رفت و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار