کدخبر : 12222 تاریخ انتشار :
A

شادی گل مسعود ریگی به سبک این ستاره رئال مادرید

شادی گل مسعود ریگی به سبک این ستاره رئال مادرید

مسعود ریگی بعد از گلزنی مقابل شمس آذر قزوین شادی گل خاصی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش ۳۶۰، حساسیت بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر باعث شد بازیکنان اوسمار با بالاترین انگیزه و توان در میدان ظاهر شوند و با توجه به اینکه پیروزی در این مسابقه می‌توانست سرنوشت قهرمانی را در اختیار خودشان نگه دارند صد خودشان را بگذارند.

در این میان آنچه از این بازی برای پرسپولیسی‌ها تا مدت‌ها به یادگار خواهد ماند گلزنی مسعود ریگی مورچه کارگر تیم  و کم‌حرف‌ترین بازیکن سرخ‌ها بود که در زمان درست در جای درست بود و با یک شوت پای چپ و محکم دروازه حریف را باز و اشتباه خود در ثبت گل حریف را جبران کرد.

با این حال آنچه در مرور این گل ویژه و خاص می‌تواند مورد توجه باشد شادی گل هافبک دفاعی سرخ‌ها بود که با شور و حرارت خاصی بعد از گلزن به سمت سکوهای سرخ رفت، فریاد کشید و دست‌هایش را باز کرد.

در لحظه شادی گل ریگی خطوط صورت او نشان از میزان خشنودی‌اش به خاطر جبران آن دبل اشتباه در گل حریف بود. به هیمن خاطر ریگی با سرعت و با فریادهای متوالی به سمت گوشه زمین و سکوهای قرمز رفت، به هوا پرید و مشتش را به هوا پرتاب کرد تا خاص‌ترین و اورجینال‌ترین شادی گل فصل پرسپولیس را به نام خود ثبت کند که تصاویر فوق العاده جذابی هم از این گل توسط عکاسان حاضر در صحنه ثبت و ضبط شده است.

جالب اینکه اوسمار مثل جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید بعد از این شاید خاص و رها شدن از جمع همبازیان خوشحالش دست‌های خود را به سوی سکوهای سرخ به شکل صلیب باز کرد که این اتفاق با توجه به هم شماره بودن او با بلینگام که هر دو شماره 5 می‌پوشند جالب توجه به نظر می‌رسید.

این اولین و احتمالا آخرین گل فصل ریگی برای پرسپولیس بود، اما همان‌قدر که این گل باارزش و طلایی به حساب می‌آید، شادی گلی خاص و کاملا اورجینال داشت که مشخص بود در لحظه خلق شده و از این جهت جذاب و ماندگار است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار