کدخبر : 11726 تاریخ انتشار :
A
خواسته‌ای که نه مترومعیار دارد نه منطق

اخراج جواد نکونام از استقلال

اخراج جواد نکونام از استقلال

پس از تساوی استقلال مقابل نساجی و برتری پرسپولیس در تهران، خواسته‌ای عجیب از سوی هواداران استقلال مطرح شده است.

ورزش 360- هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پایان رسید که پرسپولیسی‌ها با ارائه یک نمایش دیوانه کننده در ورزشگاه آزادی، بازی 3 بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را با برتری 4 بر 3 به سود خود پایان دادند تا با توجه به تساوی استقلال در قائمشهر مقابل نساجی مازندران، صدر جدول را از دست رقیب دیرینه درآورند.

به گزارش ورزش 360، پس از این فعل و انفعالات، تعدادی از هواداران باشگاه استقلال با راه اندازی هشتگ اخراج جواد نکونام، سری به صفحات مالکین جدید باشگاه استقلال زده و خواستار برکناری جواد نکونام شده‌اند. طبیعی است که در چنین شرایطی تعدادی از هواداران باشگاه استقلال از سبکی که تیم جواد نکونام ارائه می‌کند شاکی باشند ولی درخواست برای اخراج جواد نکونام از استقلال با هیچ متر و معیاری همخوانی ندارد. نکونام در ابتدای فصل در شرایطی تیم را تحویل گرفت که باشگاه در مقایسه با سایر مدعیان، در بازار نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست مهره‌های مدنظر سرمربی را به استقلال بیاورد. اختلاف با مدیریت به جایی رسید که نکونام بارها هشدار دارد که این رویه برای ناکامی استقلال در پیش گرفته شده است. آش چنان شور شد که حتی علنا به او گفته شد که اگر استقلال در این فصل چهارم هم شود نتیجه قابل قبولی است.

باوجود چنین اتفاقاتی ولی نکونام و تیمش نه تنها برای رتبه چهارمی بلکه تا همین الان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند و روی کاغذ هنوز شانس رسیدن به این عنوان را دارند. درخواست برای برکناری مربی‌ای که تیم را در کورس قهرمانی گذاشته از آن درخواست‌های بی‌منطقی است که ظاهرا از سر هیجان زیاد عده‌ای هوادار مطرح شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

  • unknown

    اقا در کورس قهرمانی یا قهرمانی کشککی لیگ برای تاج اصلا مطرح نیست سبک بازی در حدو اندازهی امید قشلاق هم نیست چه رسد به جام باشگاه ها

  • حسین ازکرج

    خداوکیل مربی استقلال خودش بامربی پرسپولیس مقایسه می‌کند قهرمانی لیگ ۶ساله قهرمان هست لیاقت قهرمانی هم داره مبارک ش باشه

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار