کدخبر : 11118 تاریخ انتشار :
A

پیشنهاد اغواکننده تراکتور به 4 پرسپولیسی؛ سرتاپایتان را طلا می‌گیریم!

پیشنهاد اغواکننده تراکتور به 4 پرسپولیسی؛ سرتاپایتان را طلا می‌گیریم!

همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم مالک باشگاه تراکتور از چند هفته پیش مذاکراتش را با 4 بازیکن پرسپولیس آغاز کرد تا بتواند این نفرات را در تابستان به تبریز ببرد.

به گزارش ورزش 360، همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم مالک باشگاه تراکتور از چند هفته پیش مذاکراتش را با 4 بازیکن پرسپولیس آغاز کرد تا بتواند این نفرات را در تابستان به تبریز ببرد.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نفراتی بودند که با پیشنهاد مالی خوبی از سوی تیم متمول تبریزی مواجه شدند. طبق شنیده‌های ما ظاهرا از طرف این باشگاه به ترابی و بیرانوند برای دو فصل پیشنهاد 120 میلیاردی ارائه شده است. پیشنهادی که هر دو بازیکن را شدیدا وسوسه کرده در تابستان تراکتوری شوند.

هرچند پورعلی گنجی و ترابی برای ماندن در پرسپولیس تمایل بیشتری دارند اما به شرطی که خواسته مالی‌شان برآورده شود. اینکه حالا زنوزی در روزهایی که در تلاش است این 4 بازیکن پرسپولیس را به تبریز بکشاند، صحبت از واگذاری سهام باشگاهش می‌کند، در نوع خودش جالب توجه است. اگرچه افرادی که زنوزی را خوب می‌شناسند اعتقادشان این است که او فردی غیرقابل پیش‌بینی است و تصمیمات احساسی نیز زیاد گرفته است.

در همین راستا تصمیم اخیر او را هم چندان نباید جدی تلقی کرد و انتظار می‌رود او بعد از مدتی تغییر نظر داده و برنامه‌های جدیدش را در باشگاه تبریزی اجرا خواهد کرد.

ادامه تلاش برای حضور یحیی در تبریز

یکی از دغدغه‌های مالک باشگاه تراکتور گرفتن مجوز برای یحیی گل‌محمدی جهت حضور او در تبریز بود. تلاش‌های او در این زمینه نتیجه نداد و به همین خاطر حذف تراکتور از جام حذفی برای این مالک ناراحت‌کننده بود، از این جهت که او تصور داشت با حضور یحیی در تبریز می‌توانند سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان را به دست بیاورند. به هر جهت چنانچه زنوزی مالک تراکتور بماند هدف اصلی او انتقال یحیی به تبریز است. او حتی به این مربی قول جذب 4 بازیکن پرسپولیس را هم داده است. در حال حاضر هدف تراکتور این است که با کسب رتبه سومی در لیگ بتواند حداقل در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

 

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار