کدخبر : 10794 تاریخ انتشار :
A

مهاجم تراکتور اولین بازیکن جدید فصل آینده پرسپولیس

مهاجم تراکتور اولین بازیکن جدید فصل آینده پرسپولیس

در آستانه پایان قرارداد قرضی مهدی عبدی با تراکتور، آینده این مهاجم باتجربه نامشخص است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم تغییر و تحولات پرشماری در فهرست خود به‌ویژه در خط حمله داشتند؛ به‌طوری‌که عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، لیاندرو پریرا و شیخ دیاباته از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شدند که در این میان، جدایی عبدی از جمع سرخ‌پوشان به صورت قرضی بود و او با امضای قراردادی کوتاه‌مدت به تراکتور تبریز پیوست. خط حمله پرسپولیس در حالی 4 بازیکن فصل گذشته خود را از دست داد که شهاب زاهدی و نبیل باهویی به خط حمله سرخ‌پوشان در ابتدای فصل اضافه شدند.

شروع رویایی در تبریز

عبدی در اولین حضورش در ترکیب تراکتور تبریز توانست در قامت یار تعویضی بدرخشد و دروازه مس رفسنجان را باز کرد و باعث پیروزی سرخ‌پوشان شد. او بعد از درخشش برابر مس، با وجود حضور در ترکیب اصلی تراکتور مقابل استقلال خوزستان و هوادار ناکام در گلزنی بود اما توانست در 2 بازی پیاپی مقابل آلومینیوم اراک و شمس‌آذر در نقش گلزن بدرخشد. بعد از گلزنی مقابل شمس‌آذر، دوران پرنوسان مهدی عبدی در تراکتور آغاز شد و او نتوانست درخشش‌های خود در ترکیب تراکتور را تکرار کند و همین مسئله باعث شد تا او جایگاه خود در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان تبریزی را از دست بدهد.

پرنوسان مثل مهدی عبدی

مهدی عبدی در دوئل با پیکان در نقش یار جانشین به ترکیب پیکان اضافه شد و توانست هر 2 گل تراکتور را به‌ثمر برساند تا سرخ‌پوشان تبریزی 3 امتیاز کامل را به‌دست آورند. بعد از درخشش برابر پیکان، بار دیگر موتور گلزنی عبدی خاموش شد و او در 5 بازی پیاپی نتوانست دروازه رقبا را باز کند که سرانجام این طلسم در دیدار با ذوب‌آهن شکست و او موفق به گلزنی شد. مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها بعد از گلزنی مقابل ذوب‌آهن در 3 بازی اخیر نتوانسته برای تراکتور گل بزند تا در مجموع 20 مسابقه، 6 گل زده باشد.

سرنوشت نامعلوم عبدی

مهاجم 25 ساله تراکتوری‌ها در 3 بازی آینده لیگ بیست‌وسوم و البته مسابقات باقی‌مانده از جام حذفی با تراکتور قرارداد دارد و بعد از آن، باید به پرسپولیس بازگردد و مدت قرارداد قرضی او با سرخ‌پوشان تبریزی به پایان می‌رسد. در این میان البته گفته می‌شود که تراکتوری‌ها به دنبال جذب دائمی عبدی هستند و از سوی دیگر شایعات جنجالی درباره احتمال معاوضه چند بازیکن پرسپولیس با ریکاردو آلوز مطرح است که یکی از این بازیکنان پیشنهادشده عبدی است. با این وجود به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده به صورت قطعی سرنوشت مهدی عبدی مشخص خواهد شد و باید دید او در تبریز کارش را دنبال می‌کند یا به پرسپولیس باز می‌گردد.

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

  • حمید

    از عبدی مهاجم خوب در نمیاد باید رو مغانلو .آزادی.علیاری .بعنوان مهاجم نوک و سرزن حساب کند وجذب کند وباید مهاجمان جوان با شم گلزنی بخرد عبدی مهاجم نود دقیقه ای نیست

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار