کدخبر : 20292 تاریخ انتشار :
A

بیوگرافی زهرا رحیمی؛ معلولیت و طعنه به مبینا نعمت زاده

بیوگرافی زهرا رحیمی؛ معلولیت و طعنه به مبینا نعمت زاده

بیوگرافی زهرا رحیمی که نامی آشنا در دنیای تکواندو ایران است و با تلاش و پشتکار فراوان توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

به گزارش ورزش 360، زهرا رحیمی، پاراتکواندوکار زن کاروان پارالمپیک ایران که توانست با کسب مدال نقره نخستین حضور ایران روی سکوی پاریس 2024 را رقم بزند و مدال نقره اش را از جکی چان یکی از محبوب ترین بازیگران و رزمی کاران جهان دریافت نماید، با صحبت هایش در یک مصاحبه جلب توجه کرد که در ادامه جزئیات این مصاحبه و مختصر بیوگرافی رحیمی تکواندوکار پار المپیکی ایران را می خوانید.

زهرا رحیمی و کنایه او به مبینا نعمت زاده

خانم ورزشکار در این مصاحبه که بخشی از آن را در ادامه این بخش از نمناک میخوانید، صحبت هایی را عنوان داشت که از نظر برخی کنایه ای به مبینا نعمت زاده است.

زهرا رحیمی نماینده نوجوان پاراتکواندو در یک مصاحبه به سوال مجری(توقع دارید که در رشته ای بدون کنکور پذیرفته بشید؟) اینگونه پاسخ داد:

در رشته علوم ورزشی بله اما سایر رشته ها خیر،رشته پزشکی به نظر من باید آدم علمش رو داشته باشه،باید از قبل درسش رو خونده باشی که بتونی رشته پزشکی قبول بشی.

زهرا رحیمی، نماینده وزن 52 کیلوگرم ایران در پارالمپیک پاریس 2024 است که توانسته اولین مدال را برای کاروان ایران کسب نماید، به همین خاطر بسیاری از مخاطبان تمایل به دانستن اطلاعاتی از زندگی زهرا رحیمی دارند.

زهرا رحیمی، پاراتکواندوکار ایران، در تاریخ  12 آبان 87 متولد شد و او که جوان‌ترین عضو کاروان ورزشی در پارالمپیک است، 15 سال و 8 ماه سن دارد.

زهرا رحیمی تکواندو اهل کجاست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گرچه اطلاعات زیادی از خانواده زهرا رحیمی پارالمپیک منتشر نشده اما این بانوی ورزشکار اهل مرند از شهرهای استان آذربایجان شرقی است و اصالتا تورک می باشد.

زهرا رحیمی از ورزشکاران نوجوان است و او جزو بلند قامتان پاراتکواندو محسوب نمی شود. زهرا رحیمی اینستاگرام دارد و با یک جستجوی ساده میتوانید به صفحه رسمی او دسترس داشته باشید.

زهرا رحیمی چه معلولیتی دارد؟

زهرا رحیمی از ناحیه دست دچار معلولیت است که درمورد علت این معلولیت صحبت هایی شده اما درمورد آن مطمئن نیستیم. او از کودکی تکواندو کار میکرد و در سن 15 سالگی موفق شد سهمیه پارالمپیک را به دست آورد.

زهرا رحیمی تا کنون توانسته دو طلای آسیا و یک برنز المپیک را کسب کند و به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار قاره کهن انتخاب شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار