کدخبر : 16430 تاریخ انتشار :
A
مصاحبه ناامیدکننده رئیس فدراسیون!

اولین پالس‌ها برای جذب دوباره مربی بنجل برای والیبال؟

اولین پالس‌ها برای جذب دوباره مربی بنجل برای والیبال؟

میلاد #تقوی» رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه امروز پس از توضیح در مورد شرایط گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی جمله عجیبی را عنوان کرد.

به گزارش ورزش 360، رئیس فدراسیون والیبال روز گذشته در مصاحبه خود جمله را به زبان آورد که منجر به نگرانی اهالی والیبال شد. او اظهار داشت که: «آلکنو با نام بزرگ و کارنامه قابل قبول، نتوانست نتیجه بگیرد!»

 اول این‌که رئیس یک فدراسیون بزرگ مانند والیبال نباید از عملکرد 3 ماهه یک سرمربی، این نتیجه‌گیری را انجام بدهد و این در شأن جایگاه وی نیست. بررسی عملکرد یک مربی نیاز به زمان و همچنین بررسی کیفی و نه کمی دارد.

 مسئله مهم‌تر این‌ است که چرا در ابتدای مذاکرات با سرمربیان، رئیس فدراسیون در یک اظهارنظر بی‌ربط، غیرمستقیم بگوید مربی با نام بزرگ لزوماً نمی‌تواند موفق شود؟

با توجه به سابقه تاریک فدراسیون و اظهارنظر امروز میلاد تقوی، اصلاً نمی‌توانیم به ادامه مذاکرات امیدوار باشیم و احتمالاً همان سناریوی دوران وحید مرادی مجدداً تکرار شود و دوباره به یک گزینه بنجل برسیم.

 سعی می‌کنیم تا یک ماه بعد از المپیک سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال: برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان باید تمامی شرایط را درنظر بگیریم و نکته‌ای که هم اکنون با آن مواجهیم و برای فدراسیون والیبال مهم است این می‌باشد که معمولا مربیان بزرگی که در المپیک هستند با باشگاه‌های بزرگ قرارداد بستند و طبیعی است که در سال اول نتوانیم به صورت کامل از حضور مربی بزرگ برای تیم ملی والیبال استفاده کنیم اما نگاهم این‌گونه است که قرارداد طولانی مدت با یک مربی بزرگ ببندیم تا از سال دوم بتواند کاملا در اختیار تیم ملی والیبال قرار بگیرد.»

«تمام تلاش‌مان این است که در کوتاه‌ترین زمان پس از المپیک قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی والیبال منعقد شود زیرا این مقطع را دوره را طلایی می‌دانم و اجازه نمی‌دهیم مانند سال‌های قبل انتخاب مربی به انتهای سال موکول شود. تلاش می‌کنیم تا حداکثر یک‌ماه پس از المپیک وضعیت سرمربی را تعیین تکلیف کنیم و حتی اگر قرارداد نبسته باشیم وضعیت مربی مدنظر را مشخص کرده باشیم.»

تمالاً همان سناریوی خیانت دوران وحید #مرادی مجدداً تکرار شود و دوباره به یک گزینه بنجل برسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار